Nee idd anders heb je zoveel om bij te lezen dat je over de regels heen leest en als je geregeld kijkt op de dag valt het wel mee wat er bijgelezen moet worden al is het soms best nog wel veel.
Zo hé....ik kwam thuis toen ben ik gaan lezen hier...heb even gegeten...naar koor en nu weer lezen.... Tja wat zal ik eens zeggen...het is zo veel! Welkom aan alle nieuwe, het is kei gezellig hier dus dat zit wel goed. Verder zijn bij mij de vage klachtjes, lichamelijke dingetjes begonnen. En...heb ik nu vakantie. Oh zo fijn! Over hoe we het gaan vertellen...daar hebben we nog helemaal niet over nagedacht. Laten we nog maar even zo totdat we zwanger zijn. Mijn mannetje slikt nu geen folium maar als ik het zou vragen zou hij het gerust doen denk ik... We zien wel of het nodig zal zijn. En Elegance...ik vind het super dat je er zo positief instaat. Dat ga ik proberen van je af te kijken.
@ nana, nee, ik hoop idd ook niet dat we door moeten naar ronde 7! Ik vind 6 wel een mooi getal, en dan uitgerekend zijn eind november/begin december... In dec hebben we hier al heel veel verjaardagen in de fam, en de feestdagen enzo, dus er kan nog wel een feestje bij @ Heitje, m'n vriend en ik gaan naar Londen! Wordt voor mij de 3e keer, voor hem 1e keer... Maar hebben er beide ontzettend veel zin in! Lekker de tourist uithangen en shoppen
Saz: wat leuk datje naar Londen gaat! Wil ik altijd nog een keertje heen maarja, ik wil eigenlijk de hele wereld wel zien! Princi: heerlijk dat je vakantie hebt, geniet er van Nou nog hopen dat morgen het zonnetje zich weer laat zien! Janis: ja als je het nog een beetje wilt volgen hier moet je idd paar x per dag komen eigenlijk...maarja daar moet je ook maar de tijd en zin voor hebben Zethu: heb je je 2e werkuurtje er ook al op zitten? Zo ja: ging die ook lekker? Mosie: volgens mij als je streepje op de test weer lichter wordt komt je eisprong elk moment. Bij de donkerste streep gaat ie binnen 24-48 uur springen dus als je dag erna test en het streepje is minder, staat ie op knappen zeg maar Dus goed dat je geklust hebt nog! Mcellie: word je niet knettergek van zo'n lange ongi? En ben je er al mee naar de HA geweest? Hier: zit 'how to lose a guy in 10 days' te kijke$n maar heb hem al eerder gezien dus nu is het half/half Paaseitjes! : hebben jullie ze ook al in huis? MJAMMIEEE!
Hallo iedereen Eind december hebben mijn man en ik besloten te stoppen met de anticonceptie. Mijn NOD is 12 maart en dit is voor ons ronde 3. Heel erg spannend allemaal. (wat kan je lichaam je voor de gek houden Haha)
Maart 2009 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 & Esther1983 & 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Scorpion & 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & Majella & Gabylee & lente1973 & 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Mosie & Goedleven & Demisem & Aleida & 8: Djaar77 & Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & Jessica26i & 9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje & 10: Bapsie & Susan71 & Charmedknorrie & 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & 12: yvy30 & joyce81 & 1985Breezer & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Muppet80 & Wgev & Mcellie & Misschiemmama 14: Nonja & 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & 16: Lafje & 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 18: 19: yootje & Ingrid74 20: Saz667 & Pebbels25 & 21: 22: Moosje25 & 23: Sammie88 & 24: 25: 26: Zethu & Luukske & 27: 28: 29: 30: 31: Elegance & Doortje79 TESTMARATHON 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion 3 maart: * Lumea 8 maart: * Djaar 77 * Bapsie .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * 95 Dames voor de Roze Villa 1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 10 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! 1985Breezer: ik heb je op de lijst gezet!
Dank je wel! Ik sta al op de lijst zie ik. Wij gaan voor ons eerste kindje Heel bijzonder allemaal..... Nu wil ik ook heel snel zwanger worden. Maar dat willen we allemaal denk ik wel! Geniet nu ook al van de voorpret Hi Hi Hi
Goeden avond meiden er is weer op en top veel geklets heb de kracht niet om alles te gaan lezen heb ik ook een drukke dag achter de rug nou spreek jullie anders morgen wel nou voor strax voor degene die nog online zijn Welterusten tot morgen
Daar gaan we voor. Op een roze Maand,gaan we van het NOD maart forum,naar novembermama's.hmmm We gaan onze best doen.
Maart 2009 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 & Esther1983 & 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Scorpion & 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & Majella & Gabylee & lente1973 & 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Mosie & Goedleven & Demisem & Aleida & 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & Jessica26i & 9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje & 10: Bapsie & Susan71 & Charmedknorrie & 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & 12: yvy30 & joyce81 & 1985Breezer & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Muppet80 & Wgev & Mcellie & Misschiemmama 14: Nonja & 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & 16: Lafje & 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 18: 19: yootje & Ingrid74 20: Saz667 & Pebbels25 & 21: 22: Moosje25 & 23: Sammie88 & 24: 25: 26: Zethu & Luukske & 27: 28: 29: 30: 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & TESTMARATHON 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion 3 maart: * Lumea 8 maart: * Bapsie .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * 95 Dames voor de Roze Villa 1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 10 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! heb mezelf maar even verplaatst. Hopelijk kan ik me snel weer naar voren in de lijst plaatsen.
Goedemorgen dames Zometeen ga ik voor de echo Hopelijk is alles schoon en kan ik me vanaf vandaag weer een officiele klusser o hoop niet gecurreteerd te worden.. Allemaal een fijne dag!
Morning ladies! Weer veel gekletst gisteravond zie ik. Had een vriendinnetje op bezoek, dus geen tijd om op internet te kijken. @ werken met baby: waarschijnlijk 32 uur, maar misschien 24 @ paaseitjes: nee, die heb ik nog niet in huis. Daar vreet ik me toch alleen maar kotsmisselijk aan. Net als met die krijtjes laatst. @ nieuwe meiden: WELKOM!! En remember.....we gaan voor ROZE deze maand. @ sexen: We hebben t GOED gedaan deze week, mijn ei komt bijna, dus vanavond ook nog ff, haha. Trouwens merken jullie ook dat je veel meer zin hebt nu je niet meer aan de pil ben (als je aan de pil was natuurlijk). Ik heb dat wel namelijk, en ik krijg ook op de meest vreemde moment zin. Als ik een lekkere kerel zie ben ik er bij wijze van spreken al klaar voor. Oh, wat erg van die praat op de vroege morgen. *ego-berichtje* Vanmiddag mijn intake bij het werving & selectie bureau. Hoop zo dat ze wat leuks voor me hebben. Sorry hoor, jullie zullen wel gek van me worden, heb het er de hele week al over . *einde ego-bericht* Nou ik ga me maar weer eens aan t werk slepen. xxx
@mermaid, Nee hoor ik word helemaal niet gek van je! Ik vind het wel herkenbaar Ik hoop ook dat ze iets leuks voor je hebben. Die spanning tussen banen vind ik altijd maar lastig! Stoppen met de pil: nee ik heb niet speciaal meer zin maar ja mijn man ik zijn ook nog niet zo lang samen dus we hadden zoiezo nog wel zin. Misschien scheelt dat. Ik heb wel dat mijn borsten echt groter zijn geworden sinds ik gestopt ben. Daar heb ik dan weer helemaal geen problemen mee. Ook nu na de eisprong zijn we iets groter en dit keer ook zachter...vreemd allemaal maar zo'n lijf. Zo we hebben vandaag onze eerste vakantie dag en gaan heerlijk niksen. Wel even naar de chiropractor en misschien wat boodschapjes enzo maar verder heerlijk nietsen. Sorry ik zit de harde werkers wel een beetje de ogen uit te steken hè..... Niettemin hoop ik dat iedereen een fijne dag zal hebben natuurlijk!
@ Princi: Ja, als je elkaar nog niet zo lang kent is t al wel anders idd. Wij hadden dat ook hoor in t begin. Nu zijn we inmiddels al bijna 9 jaar samen, en had ik nooit zo veel zin meer. Maar nu, nounou, pas zei mijn man zelfs dat ie een avondje geen zin had . Nou ja zeg, ik was helemaal in shock, dat had ik nog nooit mee gemaakt. Geniet trouwens maar lekker van je vakantie!
goedemorgen allemaal! Dit is mijn laatste berichtje voordat ik vanacht wegrijd op wintersport! Ik zal jullie best gaan missen... hihi...! Ik wens iedereen in de tussentijd veel klusplezier en vooral veel geduld op het wachtbankje en Elegance succes bij de gyn! Tot volgende week!
JA! heb ik ook! mijn vriend noemt me al de hele week sexbom! normaal hebbn we 1 keer per week, met pil, want druk en moe enzo.. En deze week is dat aantal sowieso al omhoog! en vorige maand ook! zo raar! en word inderdaad ook veel sneller opgewonden... haha.. Geeft niet, goed doel Nu volgende week nog ff goed klussen.. En geeft helemaal niks, kan me helemaal voorstellen dat je graag een nieuwe baan hebt!.. Zoek je niks in de logistiek ? wij gaan binnenkort bouwen in almere dus