NOD Maart 2009

Discussion in 'NOD forum' started by djaar77, Jan 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

Nov 28, 2008
    4,404
    0
    36
    @elegance: oneee nu heb ik je gemist! Hoe was de echo?

2. Janis

Janis Bekend lid

Jan 26, 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    YES HET IS VRIJDAG! :whistle:

Goedemorgen dames, ik heb heerlijk geslapen, alleen een beetje te vast geloof ik, want ik heb knallende hoofdpijn.

@ Elegance Heel veel succes in het ziekenhuis en ik hoop idd dat je snel weer aan de klus kunt :)

Voor alle nieuwe dames van harte welkom in ons gezellige huis, en ik heb de massage salon op de vierde verdieping al gevonden ahh dat was wel even heerlijk hoor daar knapt een mens weer van op 8) .

Nou dat was hem weer even.

Groetjes

3. mosie

mosie Actief lid

Jan 15, 2009
    479
    0
    0
    Hmm ok dus had gister ook beter nog even kunnen klussen als mijn ovu.test gister voor het eerst weer lichter was? Ik was alleen zo moe :( hoop niet dat ik het nu dan verpest heb doordat we te vroeg geklust hebben haha..

4. mosie

mosie Actief lid

Jan 15, 2009
    479
    0
    0
    Maart 2009

1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 & Esther1983 &
    2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Scorpion &
    3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 &
    4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka
    5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie &
    6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & Majella & Gabylee & lente1973 &
    7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida &
    8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & Jessica26i &
    9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje &
    10: Bapsie & Susan71 & Charmedknorrie &
    11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata &
    12: yvy30 & joyce81 & 1985Breezer &
    13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Muppet80 & Wgev & Mcellie & Misschiemmama
    14: Nonja &
    15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 &
    16: Lafje &
    17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979
    18:
    19: yootje & Ingrid74
    20: Saz667 & Pebbels25 &
    21:
    22: Moosje25 &
    23: Sammie88 &
    24:
    25:
    26: Zethu & Luukske &
    27:
    28:
    29:
    30:
    31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 &

TESTMARATHON

2 maart:
    * lisa1983
    * Janis
    * Scorpion

3 maart:
    * Lumea

8 maart:
    * Bapsie

.. maart:
    *

.. maart:
    *

.. maart:
    *

.. maart:
    *

.. maart:
    *

95 Dames voor de Roze Villa
    1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 10 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!

Ik verhuis van 7 naar 5 maart..

5. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    3,028
    0
    36
    Beverwijk
    Meiden, wij zijn in juni vorig jaar gestopt, en toen zei ik al tegen manlief, we gaan voor februari, want ik wil een klein schorpioentje ;)

Schorpioenen zijn goede mensen, en dit jaar komen er weer een heleboel bij :D
    Ik voel het haha

6. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Ben nog niet weg om 11:30 moeten we daar zijn :) ga nu nog ff snel douchen en dan hupsakee :)

Hoe is het met jou doortje? heb je nog een beetje kunnen slapen?

7. Princi

Princi Fanatiek lid

Dec 30, 2008
    2,377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss

8. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

Dec 9, 2008
    1,518
    229
    63
    ja dat had ik laatst ook. we zijn 11 jaar samen en de spetterende vrijpartijen zoals vroeger zijn er niet meer haha. maar nu rond mn ei sleep ik hem mee naar boven. van de week zei hij ook dat hij eigenlijk moe was en wilde slapen. ik viel er bijna van achterover,, dat heb ik de afgelopen 11 jaar nog nooit gehoord. haha

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Haha, nou dat had ik dus ook. En eigenlijk was ik ook een btje beledigd. Ik dacht echt:"hallo, ik lig ik naakt te wezen en zin in sex te hebben en jij wilt niet. Wat is dat nou, jij hoort zin te hebben!" Nou, zei ie, weet je gelijk eens hoe ik me voel als jij weer eens geen zin hebt.

10. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

Feb 19, 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Mijn man en ik werken allebij erg onregelmatig en veel uren.
    Dus we klussen__(wie heeft dat woord toch verzonnen Hi Hi)__waneer we kunnen.
    Alleen daarom al wil ik een kindje dan kan ik minder gaan werken(GRAPJE)
    Na al die jaren met de pil merk ik dat ik ook meer zin heb, maar dat kan natuurlijk ook omdat we nu een mooi doel hebben!

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, ik vraag me ook af wie dat woord bedacht heeft. Ik zeg trouwens altijd gewoon sexen hoor ;) .

12. Janis

Janis Bekend lid

Jan 26, 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Nou het blijkt wel een bekend fenomeen.
    Die van mij wil ook altijd wel maar en ik niet. Nu wil ik wel en dan zegt hij van alweer! Sloeg er ook van achterover. Heb hem gezegt dat hij niet moest klagen want als ik geen zin heb is het ook niet goed en nu ik wel zin heb ook niet? Dus ik hoor hem er nu ook niet meer zoveel over haha.
    Ach mannen ze weten niet wat ze willen, hebben altijd wel wat te mopperen. :rolleyes:

ps. begin een rothumeur te krijgen door mijn hoofdpijn :x wordt er niet vrolijk van :x

13. Lumea

Lumea Fanatiek lid

Nov 16, 2008
    1,508
    0
    0
    Goedemorgen!

@ elegance: hoop ook met je mee dat je baarmoeder schoon is. Laat je even weten hoe het was?
    @ iedereen: bijna weekend!
    @ Janis: :( hoofdpijn, al paracetamol genomen?

14. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

Feb 19, 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Helaas ik moet zaterdag en zondag gewoon werken!
    De rest inderdaad bijna weekend.
    Gaan jullie iets aan de carnaval doen?
    Ikke in iedergeval niet, heb het niet zo op verklede dronken mensen.
    Ik drink zelf natuurlijk al een poosje niets meer.
    Op het werk word er wel een beetje aandacht aan besteed.
    Maar mij zie je niet in een berenpak Hi Hi

15. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Good morning ladies!
    Hehe, het valt me dik mee hoeveel er is gekletst sinds gisteravond... hoefde maar 2 pagina's bij te lezen ;)

@ Elegance, hoop dat het allemaal goed was bij de gyn!

@ 1985Breezer, welkom in onze mooie roze villa! Iedereen heeft hier pink thoughts en maart wordt dus helemaal ROZE :)

@ Carnaval, nee, ik ontvlucht carnaval 8). In het dorp waar ik ben opgegroeid vieren ze wel carnaval (grootste optocht van Noord Nederland), en in de omringende dorpen ook een beetje, maar wij gaan het echt helemaal ontvluchten want vliegen zondagochtend naar Londen :D Morgen al naar Den Haag naar schoonouders, en als het goed is wordt daar geen carnaval gevierd... toch?

@ Meer zin in sex... Dat had ik eigenlijk altijd wel.. ook mét de pil, maar het is nu idd wel zo dat ik sneller opgewonden raak.. Maar ik heb eigenlijk standaard vaker zin als m'n vriend... :oops: Dinsdag zijn we officieel 8 maand samen (woensdag 9 maand, niet officieel :p)

@ Hoofdpijn... Hmm.. Ja, ik weet hoe K*T dat is.. Heb al van jongs af aan vaak hoofdpijn, ook een keer chronische hoofdpijn gehad (3,5 week dag en nacht). Nu nog regelmatig lichte pijn en af en toe een migraine aanval (vorige week donderdag nog). . En niet teveel pijnstillers nemen, want daar kun je dus ook hoofdpijn van krijgen! (dat was de oorzaak van die 3,5 week non-stop..)

@ Hier: ik ga zo tassen pakken voor morgen.. Zal nog ff regelmatig checken of er weer wat bij is geschreven!

16. bollemieke

bollemieke Actief lid

Dec 18, 2008
    236
    0
    0
    Gisterenavond héél goed eisprong gevoeld gelukkig was de pijn gisteren over en hebben we nog efkes geklust ,ge weet nooit hé.Nu dus were in de wachtweken .Hopelijk zijn die 14 d vlug voorbij

17. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

Nov 4, 2008
    638
    0
    0
    Ha meiden, alles goed?
    Iedereen vast veel plezier met carnavallen! Is aan mij niet besteed dus feesten jullie maar extra voor mij ;)

hihi wij klussen wanneer we zin hebben, maar hebben ook allebei wel eens een keer geen zin hoor! Alhoewel ik manlief eigenlijk altijd wel heel makkelijk kan overhalen :oops: Scheelt ook dat ik geen flauw idee heb wanneer mijn ei is, dus er is (nog) geen 'moeten' bij.

Daarover gesproken, ik ga mezelf maar eens op cyclus van slag zetten. Had ik van tevoren kunnen weten (zie onderschrift) maar nu op dag 26 nog steeds geen ei of tekeken daarvan, dus mijn NOD ga ik ook niet meer 'halen' denk ik. Gelukkig duurt maart nog lang dus hoef ik nog niet te verhuizen!

18. Lumea

Lumea Fanatiek lid

Nov 16, 2008
    1,508
    0
    0
    @ breezer: arme jij, geen weekend :( . Moet je altijd veel in het weekend werken of heb je ook vrije weekenden?

19. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

Nov 4, 2008
    638
    0
    0
    Ooh spannend bollemieke!

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Hoi allemaal,
    Vandaag de rode duivels op bezoek, dus ben uit februari en kom nu hier.
    Mijn NOD zal rond 23 maart zijn.
    Wil iemand mij erbij zetten?
    Thnx!

Share This Page