Maart 2009 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 & Esther1983 & 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Scorpion & 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & Majella & Gabylee & lente1973 & 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida & 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & Jessica26i & 9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje & 10: Bapsie & Susan71 & Charmedknorrie & 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & 12: yvy30 & joyce81 & 1985Breezer & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Muppet80 & Wgev & Mcellie & Misschiemmama 14: Nonja & 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & 16: Lafje & 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 18: 19: yootje & Ingrid74 20: Saz667 & Pebbels25 & 21: 22: Moosje25 & 23: Sammie88 & mexicang 24: 25: 26: Zethu & Luukske & 27: 28: 29: 30: 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & TESTMARATHON 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion 3 maart: * Lumea 8 maart: * Bapsie .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * 95 Dames voor de Roze Villa 1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 10 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
Zo, zij die bedacht heeft niets te voelen deze maand moet toch iets kwijt: Waarschijnlijk heb ik maandag mijn eisprong gehad, maar nou heb ik dinsdag, woensdag en gisteravond heel erg krampjes gehad. Iemand een idee wat dit kan betekenen?
Ik neem ook niet te vaak pijn stillers, als het niet hoeft liever niet, maar ik ga er toch maar eentje nemen want hij wil niet wegzakken Carnaval doen we hier in het noorden niet aan @Saz667 Hele fijne vakantie toegewenst!
Lumea: Ik moet om het weekend werken. (ik werk in de zorg) Ben er inmiddels wel aan gewend, merk ik gelukkig ook niet zo veel van dat gecarnaval... Manlief geeft er gelukkig ook niets om
Ik denk aan je! Laat het snel weten he? Met mij gaat het wel ok..Allebei onrustig geslapen. Nu dacht ik vanochtend alweer vanalles te kunnen doen, maar ben teruggefloten door mijn lijf. Direct last van naweeen. Dus weer een ibuprofen en verplicht op de bank... Merk dat ik mijn gevoel hierover nog even heb uitgeschakeld...komt vast als ik er lichamelijk weer bovenop ben. En net een test gedaan en die is verd*mme nog positief... (over 4 weken zou ik er dolgelukkig mee zijn!). Tot zover mijn klaagzang..
Hoi, ik heb niet vaak hoofdpijn (gelukkig) maar als ik dan 2 pcmols neem dan zakt het ook snel af. Maar ik heb ook wel eens gehoord dat als mensen vaak hoofdpijn hebben de pcmol dan niet meer afdoende is op den duur. @ Janis: je vergeet de carnaval in Kloosterburen, das toch echt in het Noorden @ Helma30: Sorry ik kan je niet helpen. Voor mij is het allemaal vrij nieuw en weet zelf ook nooit goed wat ik voel. Ben er al wel achter dat mijn lichaam me flink "verneukt" (sorry voor de taalgebruik). @ Breezer: nou ik kan je een hand geven, moet ook het weekend werken. @ Elegance: ik hoop voor je dat alles goed is gegaan bij de Gyn. Voor diegene die op vakantie gaan, veel plezier. Groetjes Maris
voelt het als ongiekrampjes? Dan kan het een innesteling zijn (wel erg vroeg, ik had het na een kleine week). Spannend!
Maart 2009 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 & Esther1983 & 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Scorpion & 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & Majella & Gabylee & lente1973 & 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida & 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & Jessica26i & 9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje & 10: Bapsie & Susan71 & Charmedknorrie & 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & 12: yvy30 & joyce81 & 1985Breezer & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Muppet80 & Wgev & Mcellie & Misschiemmama 14: Nonja & 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & 16: Lafje & 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 18: 19: yootje & Ingrid74 20: Saz667 & Pebbels25 & 21: 22: Moosje25 & 23: Sammie88 & mexicang 24: 25: 26: Zethu & Luukske & 27: 28: 29: 30: 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & TESTMARATHON 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion 3 maart: * Lumea 8 maart: * Bapsie .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * 96 Dames voor de Roze Villa 1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 11 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Ff aantallen veranderd, die klopten niet meer @Mexicang, balen van je ongi, maar welkom in onze Roze Villa! @ Janis, dankje, komt helemaal goed! Ennuh, waar in het noorden woon je dan? Hier in Zuid-Oost Drenthe.. da's allemaal carnaval dit weekend.. :S @ Helma30, euh.. Ik heb geen flauw idee.. Ik voelde afgelopen maand ook ineens van alles, maar heb besloten er nu ook geen last van te hebben @ Doortje, heel veel sterkte meid... Hoop dat je snel weer aan de klus kunt, en weer snel zwanger bent en blijft! *Knuff*
Kloosterburen? Geen idee of ze daar Carnaval vieren, bij ons in de omgeving iig niet. Maar voor iedereen die wel Carnaval viert heel veel Feestvreugde
Goeiemorgen allemaal! Weet nu zeker dat ik mn eitje heb gehad, dus weer lekker op de wachtbank en symptoompjes spotten . @Suus & Saz: Fijne vakantie/weekendje weg allebei! @Princi: Oooeeew, spannend dat je alweer van alles begint te voelen. Ik voel ook al wat, hoofdpijn (heb ik meestal net na mn ei) en ook weer een beetje pijnlijke boobs (zelfde verhaal) @Elegance: veel succes en sterkte bij de gyn! @Mexicang: Jammer dat feb ook niet jouw maand was, hopen dat je meer succes gaat hebbenm in maart! Vele geluk Over carnaval: Ondanks dat ik uit het NH kom vierde ik in mn studententijd altijd wel carnaval bij vrienden in braboland, maar heb t eigenlijk al 4 jaar niet meer gedaan. Vroeger was het altijd een paar dagen non-stop drinken en die tijd heb - gelukkig- wel een beetje achter me gelaten. Dus ga het niet echt missen. Las dat iemand (weet ff niet meer wie ) zei dat je sinds ze is gestopt met de pil grotere boobs heeft - ik heb juist preceis het tegenovergesteld. Sinds ik ben gestopt zijn ze wel een halve cupmaat kleiner geworden -gek dat iedereen zo anders reageert op die hormonen!
goedemorgen ladies hoe is het hier ik vier zowiezo geen caranaval degene die het vieren veel plezier. ik maak me toch heel veel zorgen heb vandaag wel wat pijn in men onderbuik maar geen gevoelige boobies wat je normaal zou moeten hebben dus twijfel ik nu heel erg als ik wel men eitje heb gehad
en ja hoor werd wakker heb vandaag een koortslip baal hier ontzettend van ga morgen met een heel groep meiden uit en dan loop ik met een koortslip sjonge
@babylove: je hoeft echt niet elke keer gevoelige boobs te hebben (meteen) na je ei hoor. Dit is voor mij pas de 3e keer dat ik het heb- in die eerdere rondes had ik het pas een paar dagen voor mn nod/od (en echt wel steeds een ei). Elke ronde kan ook een beetje anders zijn, dus het heeft er niets mee te makne of je je ei wel of niet heb gehad!
Hoi, Carnaval geef ik ook niets om, ik ben als kind een keer meegeweest naar Kloosterburen. Daar is dus ook elk jaar carnaval. Ik kreeg van mijn oma een suikerspin, helemaal geweldig. Komt er zo'n praalwagen langs waar iemand op staat die met confetti gooit. Gelijk mijn hele suikerspin onder de confetti. Die kon ik weggooien. Trauma aan over gehouden Sindsdien ook nooit meer geweest haha. Maar ik denk dat je daar misschien ook mee moet opgroeien. Groetjes
Ik ben nadat ik ben bevallen van mijn eerste part time gaan werken. 3 dagen. En dat doe ik nu 3 jaar later nog steeds. Ik wilde niet constant thuis zitten maar ook niet full time werken. Daar wordt je geen moeder voor. Dan had ik geen kinderen moeten nemen vind ik. Ik ken de ervaring, ik heb op een creche gewerkt en zag daar kinderen 5 dagen in de week komen van 'smorgens voreg tot 'savonds laat. Dat wilde wij dus absoluut niet. Mijn zoontje is overigens op 1 januari geboren. Geweldig. Ik had gezegd niet met de feestdagen. Nou dat heeft hij gedaan. Oudejaarsnacht lag ik te bevallen. Maar hij is gezond en dat vind ik belangrijk.
Tijdje niet geweest. En is er al wat veranderd? Al vroege zwangeren? Ik heb het even moeilijk vandaar dat ik er weinig ben op dit moment. Vandaag even aan het neuzen. Maar moet zo weer werken. Iedereen heel veel s6 en tot gauw weer Groetjes Pearl
Hee Pearl, leuk dat je weer even komt kijken! Er zijn nog geen zwangeren, is het idd nog te vroeg voor. Dus nu veel wachtbankers hier! Of bankwachters of wachtenden op banken @carnaval: hebben we hier niet! Bij ons is het altijd groot feest met de kermis! @elegance: en hoe is de echo gegaan? Ik hoop voor je dat je weer helemaal schoon bent! @doortje: Sterkte meis! @nieuwe meiden: welkom hier en veeeel ROZE succes! @zin in sex: hm merk nog weinig verschil sinds het stoppen met de pil. En als ik meer wil? Nou dan geef ik wel een gil! @hier: jeeeej ik zit nu officieel op het wachtbankje! spannendspannend! @iedereen: nog wilde plannen dit weekend? Ik ga vanavond bij iemand spel doen op de playstation: Buzz. Maar dat is niet echt wild...