ik ga lekker vandaag naar men zusje haar kleine opzoeken ze is afgelopen oktober bevallen van een lief kleine meisie echt een lekkerding en morgen ook weer bij haar en in de avond lekker stappen met de meiden dus weekend is al vol en zondag lekker met de kids lekker stappen of lekker spelletjes doen weet et nog niet is wat zij willen doen en dan is de weekend weer voorbij
Hee Pearl, nee nog geen zwangeren, maar misschien volgende week de eersten. Wat balen dat je het even moeilijk hebt. Mocht je er over willen praten dan zijn er hier natuurlijk altijd genoeg luisterende oortjes! Mara kan me ook goed voorstellen dat je er even geen zin in hebt. Veel sterkte in ieder geval!
carnaval carnaval...jaah leuk! ben er wel mee opgegroeid..en vorig jaar kon ik niet vieren..dit jaar voor het eerst met de kleine! kijk er naar uit!
Hallo, Meiden, ik mag mij nu ook bij jullie toevoegen.. Zat bij de NOD Februari. maar ben gisteren ongesteld geworden, dus weer een nieuwe ronde voor mij.
hoofdpijn = meer sexen is er goed voor! En wij zijn bijna 2 jaar samen en hadden in begin ook meer en spectaculairdere seks, toen meestal en nu met vlagen zeg maar (met volle maan enzo.. werkt bij ons op de hormonen..) en nu zonder pil merk ik er wel iets van maar die van mij klaagt niet hoor! Hij neemt het er lekker van! hahaha... Als ik zin heb krijgt hij het meestal automatisch, tenzij hij echt moe is, maar dan ga ik niet pushen ofzo.. daar hebben ze van die andere dingen voor uitgevonden he hahahahahaha Ga ik nu weer verder bijlezen
welkom sweetcandie Ben ook geen carnavalsvierder, maar vind het wel heel leuk om mensen te zien die echt werk vh verkleden hebben gemaakt. @ Miran: ga jij nog verkleed? en zoja hoe?
Ik heb jaar lang elke dag gehad na auto ongeluk.. via fysio naar neuroloog en toen inderdaad eerst 4 maanden HELEMAAL NUL paracetamol of andere pijnstilling mogen nemen... Niks nada noppes.. wegbijten en douchen, thats it!.. En toen uiteindelijk dagboek en daarna kreeg ik tryprizol. Na paar maanden dat plus dagboek bijhouden (en geeen alcolhol enzo) mocht ik ermee stoppen en nu heb ik 1 keer per maand.... of als ik me druk maak.. Is klote, i know... vooral als je niet weet waarvan.. Ga je al naar chiropractor ofzo? Kan ook helpen namelijk!
ik ga niet echt verkleed...heb een fluor tuinbroek..een rare rucheblouse..ook fluor...en een fluor cowboy hoed...dan nog handschoenen zonder vingers en make up...voila..je ziet mij overal...zelfs als het licht uit is!
Jee wat word hier gekletst,toetsenborden moeten toch bijna versleten zijn. @carnaval: Zondag en Dinsdag is onze vaste stapavond. @doortje: Sterkte meis! @elegance: en hoe is de echo gegaan? @nieuwe meiden: welkom hier. @zin in sex: heb altijd wel zin hihi. ](*,) @wilde plannen: Vandaag vroeg naar bed,morgenvroeg werken.
zin in sex...jaha altijd wel....ventje niet zo...Maar ja als je 3 van de 4 weken ongeveer ongesteld bent...staat op een laag pitje... Maar tis dit en zwanger proberen te worden of de pil slikken.... In ieders geval totdat ik weer de MMM inga...maart heeft ventje gezegd...dan mag ik bellen! En moet me daar aan houden want het is toch iets wat je samen moet doen...
kon je soms maar eens ff in je buik kijken om te zien wat er allemaal gebeurd. Word zooooo moe van dat wachten en dubben
Geen wilde plannen voor het weekend, maar wel leuke! Vanavond naar vrienden. Dochter gaat mee en wil hopelijk daar slapen. Morgenavond etentje met schoonouders en zwager en schoonzus. En wat we verder morgen gaan doen weet ik nog niet.
zo zo wat een geklets hier zeg...t gaat maar door! even een ego berichtje: Zou gister met vriendinnetje naar 9mb gaan. Ben er ook wel geweest maar na 40 minuten waren we alweer weg. Kreeg hoofdpijnaanval en misselijkheid dacht echt dat ik zo neer ging vallen. Heel naar..buiten ging t gelukkig wel weer beter maar heb nu nog giga hoofdpijn....Bleghhh....Zei al tegen mijn vriendin zal we een overvloed aan hcg zijn hahahha kan daar blijkbaar niet tegen. Maar t was wel balen hoor had er zo'n zin in. Volgend jaar beter! Einde ego-berichtje.
Vermoeiend he dat wachten. Kan me voorstellen hoor. Heb me ook al een paar keer afgevraagd: he, zou dit... of dit....of dat... Ik probeer er nu niet al teveel bij stil te staan, volgende week zondag zie ik het wel. Ga ook pas de 3e testen en niet eerder gewoon om mezelf niet gek te maken (zeg ik nu heel dapper ). Vorige keer teste ik ook pas vrij laat positief.
@ charmed knorretje: wat is 9mb. Heb het even gegoogled maar heb dan alleen maar computergeheugen hits . Heb een tijdje in het buitenland gewoond en ben niet meer helemaal uptodate.
9 maanden beurs daar wilde ik ook naar toe. Helaas nog niet zwanger en was bang bekende tegen te komen.... Is er ook niet een keer een jonge gezinnen beurs? Weet iemand Waneer die beurs altijd is?