NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Joyce: kan toch goed zijn dat je ietje eraan zit te komen, meid. Zelfs bij de meest regelmatige cyclussen kan je nog een keer een vroeg ei hebben. Zou wel lekker zijn toch een onverwachts korte cyclus, heb je misschien ook eerder een posi test in handen ;) .

@Elegance: Mooi zo, nu gewoon heeel snel een mooi eitje en op naar ROZE :D

@mermaid: :) Lekker dat ze je bij dat soort acties van te voren even waarschuwen, he :( ...

@Bapsie: Mooi zo, vroege eitjes zijn altijd welkom (mits goed geklust natuurlijk).

2. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Oh my :oops:...... ik ga dan gewoon nog van de 30 dagen uit hoor... als ik dan over die tijd heen ga....... en een zwemmertje heeft een eitje gevonden en is gezellig gaan samensmelten... is er iig genoeg hormoontjes in het bloed.. :oops: ;)
    ff denken.. nu au enzo... laatst geklust woensdag ochtend... Hoe lang bleven die lieve zwemmertjes ook weer goed? 3-4 dagen? of 48 uur?
    De au word meer........ :(
    Raar hoor.....

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

zwemmertjes zijn maximaal 48 uur goed...

geen vroeg ei nana maar een laat ei in vehouding met een 28 dagen cyclus... hoop hierna 9 maanden zonder cyclus te kunnen zitten :D

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou idd :( Zelfs mijn katten schrokken ervan.

*ego-berichtje*
    Heb vanmiddag dat gesprek bij het werving & selectie bureau gehad. Het viel me eerlijk gezegd een btje tegen. We hadden door de telefoon al e.e.a. besproken, dus ik had gehoopt dat ze me al wat vacatures zou laten zien, maar dat was dus niet zo. Volgende week hoor ik mee. Nou ja, afwachten dus. Gister zag ik nog wel een leuke vacature bij een bedrijf in de stad waar ik woon, dus daar ga ik van t weekend eens een mooie brief voor maken. En gister ben ik nog gebeld door het bureau dat me bij mijn huidige werkgever heeft geplaatst en zij ging ook weer voor me aan de slag. Dus.....t zal vast allemaal wel goed komen. Maar ja, ik ben altijd al zo ongeduldig geweest. Als ik iets wil, wil ik t NU! ;)
    *einde ego*

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Joyce: volgens mij blijven zwemmertjes gemiddeld 72 uur goed. Maar ja, dat is dus gemiddeld he, dus ik zou dan voor de zekerheid toch eerder van 2 dagen uitgaan (better safe than sorry). Dus vanavond gewoon weer ff klussen en dan om de dag of elke dag doorgaan tot dat je echt zeker weet dat ie is geweest lijkt me het veiligst. En dan maar weer heel hard hopen en duimen natuurlijk :D . Succes!

6. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Kan het me helemaal voorstellen. Ik vind het ook altijd erg verveelnd om werkeloos te zijn en te moeten wachten. Maar zoals je zelf al zegt met zoveel mogelijkheden zal het heus wel snel goed komen. Dus probeer nu toch gewoon maar even te "genieten" van je vrije dagen. Voor je het weet is het weer voorbij ;) .

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou ik ben nog niet echt werkeloos, want mijn contract verloopt pas half april, tot die tijd blijf ik gewoon werken bij mijn huidige werkgever.

Zijn jullie trouwens ook niet nieuwsgierig naar wie er schuil gaat achter de namen die we hier op zp zien? We vertellen hier best intieme dingen tegen elkaar en je hebt geen flauw idee tegen wie eigenlijk. Je zou elkaar zomaar gewoon op straat tegen kunnen komen, zonder t te weten. Aan de andere kant is t wel lekker om zo anoniem te zijn. Ik ben trouwens al wel een bekende tegen gekomen hier op zp.

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Vaag hoor! ik bedoel: ze kennen je, hebben je CV gezien en dan moet je toch nog wachten? hmm.. nou ja, hopelijk komen ze dan volgende week met een super goed aanbod!

@ nana: haha: het is (bijna) weekend, komt goed ;) zijn meestal van de weekendvrijpartijen ;) Moet ik hem alleen dus straks al verleiden, voor xfactor.. en dan misschien zondag nog... of zaterdag en zondag :p

9. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Ik nog niet, voor zover ik weet..
    Ach, het is inderdaad handig om het niet te weten.. En als je het wel weet en het is de mevrouw die je altijd tegen komt bij de boodschappen heb je ineens een geheim samen ;) kun je ff knipogen bij de appels enzo..
    Maar wie kende je dan als ik vragen mag? en hoe?

Ik heb dus, voor zover ik weet, alleen mensen die zwanger zijn in de omgeving en die zitten hier ook, maar in ander topic.. en aantal weet ik niet (ms zijn dat die die zogenaamd relaxt zijn ;)).. en aantal zitten op babyboom.. maar in de nod's nog niemand, denk ik..
    en anders hoor ik het graag! Vind ik wel grappig namelijk! hihi
    Mijn naam en plaats moet genoeg zeggen, zeker met die pendels over 2 huizen ;)

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ken een vrouw die een berichtje bij de babynamen afdeling had gezet, Puppy en dan nog wat erachter is haar "zp-naam". Ik herkende haar aan die naam (die had ze ook op t trouwforum waar we vorig jaar alle2 opzaten ;) ) en ze noemde in dat bericht haar tweede naam (Rohan) en toen heb ik haar een pb gestuurd om te vragen of ze t idd was. En dat was dus zo. Zij is een ex-collega van mij, van mijn vorige werk.

11. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Mermaid: ooww sorry :oops: had niet door dat je nog tot 1 april aan de slag was.
    Tja het is best raar he om elkaar zoveel te vertellen en toch helemaal anoniem te zijn. Er zijn natuurlijk wel wat meiden die gewoon foto's hebben enzo, maar de meesten niet. Ik ben na wat speurwerk ook een bekende "tegengekomen". Ze had niet zo'n handige naam verzonnen, want ik herkende haar vrij snel. Geloof niet dat ze door heeft wie ik ben ;) . Op een paar vriendinnen na weet echt niemand van onze kinderwens en dat willen we zeker nog even zo houden, dus dan moet het maar anoniem. Het heeft ook wel weer wat vind ik- het is dan toch makkelijker om vrijuit te praten :D .

@Joyce: :) ja, vrijdag is toch ook al een beetje weekend he. En dan kunnen jullie samen bezweet en vermoeid op de bank naar x-factor kijken, hihi. *ziet het al helemaal voor zich*.

Wij hadden gister vrienden over voor drankjes en omdat mn mannetje graag wat wilde drinken, maar ik nog niet zeker wist of ik mn ei al had gehad besloten we op het allerlaaste moment dat we eerst nog maar even snel moesten klussen. We waren echt netklaar toen de bel ging :) .

12. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Ik vind het kei fijn om nu met andere annoniem te kunnen praten over zwanger worden enzo.
    We zitten allemaal in het zelfde schuitje, en aangezien ik de eerste ben in mijn omgeving die (denk ik )zwanger wil worden is dit wel zo fijn.

Mijn Man vind het trouwens raar dat ik me hier heb aangemeld.
    (Niemand mocht het toch weten zegt hij dan)

13. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Breezer: Tja, mijn man snapt die behoefte om er met "vreemden" over te praten ook niet zo. Maar goed, mannen zitten gewoon anders in elkaar ;) . Hij is allang blij dat ik het anoniem doe en niemand het dus hoeft te weten.

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Het zal dan wel man-eigen, want die van mij snapt t ook niet. En hij kijkt helemaal raar op als ik soms hard op moet lachen ;) .

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    hahaha :LOL:
    Ach.. kunnen ook voor de tv klussen, maar is minder romantisch he ;)
    Beetje stom om te zeggen dat iemand voor de tv verwekt is, mocht het dan gelukt zijn dan he!

En idd het heeft wat om het niet te weten.. en ik heb geen handige naam, maar ja dan denk ik: als iemand anders hier zit willen ze liever ook niet dat veel mensen het weten ;) dus ja..
    Had ik met ladiesnight ook.. ik bedoel.. je hebt dan best intieme gesprekken met mensen en het mocht niet in conflict met werk.. maar dan dacht ik ook: ik weet wat er in de slaapkamer gebeurd! dus die mensen houden hun mond wel! hahaha
    Als jullie begrijpen wat ik bedoel dan

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    mijn vriend vind het aan ene kant fijn zodat hij niet alles hoeft te horen aan de andere kant denktie dat ik er dan teveel mee bezig ben..

weer ff naar de smerige details:
    Was het ook niet zo dat als je in de juiste periode kluste je dan minder vocht van hem "verloor"?

17. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    de mijne vindt et wel fijn want hij weet hoe ik in elkaar zit ik praat niet zo gauw over dat ik weer bezig ben zwanger te worden en met hem ook niet echt veel hij zegt dan kan je toch je ei ergens kwijt hahah

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, zeker weten, dat heb ik ook. Ik vraag me dan wel af waar t blijft, ik bedoel t moet toch ergens heen, of lost t een soort op, of wordt t opgenomen ofzo :(

19. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ja, dat heb ik ook vaak. Denk dat het ook komt omdat je baarmoedermond dan vaak een beteje open staat, zodat het door kan stromen zeg maar.

20. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Mijn man heeft ook ineens de behoefte om het extra romanties en lief te doen met me...

Stel je voor dat dit HET is zegt ie dan.
    Dus voor de tv zal niet meer zo snel gebeuren denk ik.

En dat terwijl ik ook wel eens zin heb in een vluggertje.
    Niet te moeilijk zeg maar......

Deel Deze Pagina