@lydia: blijf ook lichte streepjes houden, op die ene duidelijke afgelopen maandag na, snap er ook niets meer van. Weet ook niet meer wat ik er van moet denken.. Ga snel aan het eten beginnen, ik rammel en manlief zal zo wel thuis zijn. Doei!
@ Yvy... Raar hè? Snap er ook he-le-maal niks van. Maar heb jij dan niet toen je piek gehad en dus nu net je ei gehad? Want dat zou je wel denken dan toch? Het is niks voor mij denk ik, die testjeboel! Maar eet smakelijk! Mijn mannetje neemt lekker patatjes mee... En oja, dat anonieme is wel leuk ja. Maar ik denk dat er ook veel met Hyves zijn?!
Hahaha ik vertel over taco's en iedereen krijgt er zin in. Da's geinig! Lasagna en spagetti is ook lekker trouwens. hoewel AVG (aardappels, vlees groenten) gaan er ook altijd wel in. O Mijn man zegt dat ik nu moet eten...hahahaha
Hi Zethu BEDANKT voor je reaktie men man zijn die pads voor me gaan halen en ze zijn echt super heerlijk kan ik morgen toch met mooie lippen uitgaan hahah Bedankt echt XXXXXXX-jes
Veel brabantse dames hier volgens mij. Net lekker boerenkool op.. Ik zit helemaal vol! Nouja, er past nog wel iets in........(HiHi) een babytje.
Lekker is dat hè om af en toe eens ff te gaan stappen. Ik ben vorige week met een paar vriendinnen op stap geweest. Weer eens een avondje heerlijk dansen. In Bunnik zit Brothers (een discotheek) en normaal gesproken is er daar echt niets aan, maar elke 2e vrijdag v/d maand hebben ze 21+ avond en elke laatste vrijdag v/d maand 25+ avond. Daar zijn we dus geweest en was echt te gek. Dus ik denk dat ik maar voor ga stellen om de 2e vrijdag in maart weer te gaan. Maar anyway veel plezier vanavond Babylove. Edit: ik zie nu dat je morgen gaat Nou ja dan wens ik je alvast veel plezier voor morgen.
thanks mermaid heb er ook echt veel zin in was wel op 6 februari met nichten uit en morgen met vriendinnen is ook leuk lekker gek doen strx kan het niet als et zover is
plannen...tsjah...morgen optocht kijken ergens denk ik...avondje thuis...kleine meisje he! Zondag optocht kijken...middag bij mijn oma (traditie) Dan komt de hele familie...en avond hier in het dorp...(verlichte optocht) Daarna gingen we altijd uit..maar nu heb ik geen oppas....dus daarna thuis...Maandag weer optocht kijken...en daarna verder niet zoveel... Groetjes, Miranda
X factor kijken...... Weltrusten allemaal en droom zacht.. Liefs Breezer (schrijf ik toch bijna mijn echte naam eronder) Blijft toch echt geheim Hi Hi Hi
hihi breezer...veel plezier vanavond...en daar wen je aan je nick gebruiken ipv je eigen naam... Ik heb niets te verbergen..dus gewoon mijn naam eronder! Groetjes, Miranda
@ all: ja die collega vertel ik dus echt nooit meer iets. Dat kan me nog wel mijn baan kosten. Ze zullen het zo wel niet brengen. Zullen het wel gooien op mijn burnout, maar in mijn achterhoofd weet ik dat het hier mee te maken heeft. Want als ik zwanger raak dan moeten ze me weer een hele tijd missen. @ lydia: Ik denk idd dat er ook veel met Hyves zullen zijn. Maar ik geloof dat ik niet meer op zethu te vinden ben. @ babylove: graag gedaan hoor. Ik vind ze ook ideaal. Mijn vriend heeft er nogal moeite mee me niet te kussen als ik weer een koortslip heb, nu is het geen probleem meer. @ mgwc: ik zit tussen 90210 in hier te kijken