Wij hebben hier igg geen tv aan staan. Ik ga snel want mijn vader en steifmoeder staan voor de deur. xxx
haha tv kijken doe ik tegelijk ook net als zethu...hier staat die film op rtl8 op...vrijdagavond vind ik tv maar niets aan....
Ik vind vrijdag avond de tv ook geen hol aan, ik heb hem wel aan staan en heel zo nu en dan kijk ik effe om, om te zien wat er op is
tjsah ik zit lekker op de bank languit...laptoppie op schoot en dan kan je makkelijk kijken he...zo over je beeldscherm heen...hihi Maar tis hier nog rustig!
Tsja het idd erg rustig ben ik niet gewend van de dames, ik heb niet een laptop anders had ik ook op de bank kunnen hangen
haha, ja luxe hoor....hebben wij ook alleen maar omdat ventje een bonus kreeg op zijn werk en toevallig de laptop die we wilden met 40% korting werd verkocht omdat er een nieuwe filiaal werd geopend bij ons in de stad.....en 40% op een groot bedrag is best wel veel!
Wow dat idd heel erg veel, Nah jah ik heb jaren geen computer in huis gehad en heb er nu wel weer een, en ik ben er wel blij om dat ik zo en zo wat kan internetten en wat kan doen, als ik me verveel, dan maar zo'n grote koelkast alles is beter dan niets Zit met een scheef oog Uri Geller te kijken en die Vincent komt er nu op :x
bleeh ik vind dat programma zoooo niks! echt kijk er gewoon uit principe niet naar... En met een koelkast is toch niets mis haha, hier jaren mee gedaan hoor....heeft nu eigen ere plaats op zolder......waar hij nog steeds zijn zaakjes doet hoor...enkel voor internet is de laptop sneller en makkelijker!
Ik heb een laptop dankzij vriendlief. Hij had een nieuw foonabbo besteld en hoefde geen nieuwe foon te hebben. Anders had ik nu ook achter de vaste pc gezeten We hebben nu trouwens de nieuwe Uri Geller aangezet. Maar wat is die vampier Vincent een creepy vent zeg!
Jah dat is zo, maar ik red me hier ook goed mee zou niet best zijn als dat niet zo was dat van die uri geller met vincent is nu wel ff lachtwekkend een trien moet vincent zijn hoofd kaal scheren met een bot mesje en dat wil niet hahaha en ze snijd hem wat een stome prut zooi zeg
hmm ik kijk hier lekker naar me filmpje...veel interessanter als die rare engerds...commercieel programma...dacht je nu echt dat de rest maar een of andere kans maakte?!?
Nou idd hij heeft het goed verprutst deze act wat een akelige rotvent, zou ik niet graag tegen willen komen.brrrr
Jah ik snap het, soms is het wel lachwekkend ga zo maar zappen denk ik, of ik ga lekker vroeg op bed, zal nu eerst de honden uitlaten en eten geven.
zwaai allemaal. Hier flink wat inet problemen geweest en ik kreeg geen mailtjes meer dus als jullie 't nie erg vinden ga ik geen 30 pagina's bijlezen. zijn er nog belangrijke dingen gebeurt?