Dat doen we ook zeker,.. Kleine heeft zich tot dusver 2x van zich laten horen/voelen. Maar nog te weinig, normaal al heel actief.. Dus maar even wat bedenken hoe ik haar actief krijg
Ja dat is het belangrijkste.. Nu is het gewoon echt: elke dag dat het blijft zitten is meegenomen. Ze wil er heel graag uit, zelfs de gyn. stond er versteld van gisteren. Had niet verwacht dat ze al helemaal ingedaald lag, en vast met haar koppie. En dat dit al een paar weken zo was..
Het is toch ook zo leuk in deze wereld, ik begrijp de kleine meid wel hoor! Met de lente in de lucht, de hoogste tijd om van het leven te genieten! NEEEEE kleine dondersteen! Over een paar weken is het nog mooier weer en dan mag je naar buitenkomen. Tot die tijd lekker blijven zitten en schoppen maar!
Nog anderhalve week die zijn zo om! Komt vast helemala goed. Zou een leuke cadeautje zijn (ben de 31e jarig) en wil graag dat jullie een goede echo hebben!!
Ja dank je wel hoor, ben zo benieuwd hoe we dit zullen gaan ervaren. Het is nog zo nieuw eigenlijk. Hee ik hoop wel dat het bij jou ook nog gewoon lekker blijft zitten hoor, leuke babykamer trouwens, heb net ff lekker gegluurd bij je. Ik zal voor je gaan duimen hoor. *rimar fluistert naar de baby in Loran's buik van blijf nog maar lekker een paar weken zitten hoor binnen in mamma's buik, en als het dan echt warmer weer gaat worden, dan mag je je laten zien*
Leyshena, ja ik wacht gewoon tot dit weekend en als de test dan weer negatief is, dan weten we het wel hé
Kris, nee één kop koffi ron 7u en ben ondertussen al 3 keer wezen plassen en voel dat ik weer kan gaan nu...
Hey meiden... Hoe is het hier...ik werd vanacht kotsmisselijk wakker...moest echt bijna een paar keer overgeven...brrr (vind ik zo vies ) En vanmorgen om 6 uur was er niks meer aan de hand....heel vaag