Dat is het voordeel als je in het ziekenhuis onder behandeling staat dan krijg je eerst daar een echo voordat je naar de verloskundige door mag dus nu mag ik met 7 weken me beeb al zien En ja tis echt zo moeilijk om me mond te houden
@testen hier Ik heb nog geen idee...min LF is ook al een paar keer 17 dagen geweest...en zit nu nog op 14 DPO Dus wacht nog ff af... Ga van het weekend wel ff halen denk ik
Nou dat is inderdaad een voordeel! Dan ga ik ook maar zo denken...mocht ik zwanger raken als ik in de mmm zit, wordt het in ieder geval allemaal beter in de gaten gehouden!
argh ik heb altijd zo'n honger in de dagen voor mn eisprong... net een groot bord kip&rijst op maar ik heb alweer honger! En dan vooral in ongezond eten natuurlijk!
Ik hoop het ook, al hebben we maar 1 keer geklust en wel na de eisprong volgens FF Dus ben heel erg benieuwd... En wij zijn er deze ronde helemaal niet mee bezig geweest
Dan zou het een extra leuke verrassing zijn! Ik ga weer afsluiten, ff lekker languit op de bank... (en bedenken wat ik ga eten )
Ja hier ook bankhangen...en GTST kijken hihihi Heb mijn eten alweer op...ben er alweer beroerd van Iedereen fijne avond!
Thx ,of ik goed zal slapen geen idee. Hoop dat de kindjes willen meewerken , man is nog werken en heb alles klaarliggen. Morgen wassen aandoen en vertrekken en niet vergeten plassen in een potje. Goedenavond nog!!!
aha...dat is dus het geheim...hahaha...goede tip zeg! ik dacht al dat er iets mis was met mijn geheugen/interesse in anderen...
ja, met een koudje....paar dagen geleden nog...iets te enthousiast met het lente weer naar buiten gestapt.... het ademen deed echt vreselijk pijn... echt een spierverkramping... lijkt het daar op?
ook al zo slim...hahaha...wat ben ik dom zeg...hihihi....het klinkt zo simpel ,dat ik daar niet opgekomen ben..