wel fijn om te horen...maakte me zorgen dat ik niets meer heb kunnen lezen van je erna....wou meteen kijken vandaag! Toen ik tijd had om te computeren...
Lilalien pfffffffffff das wel ff schrikken zeg (op een goede manier dan!) Spannend dan nu! En wie weet 9/04 zijn het er misschien wel echt twee....
@ mgwc dat kan .. ! misschien toch stress geweest dat is meestal de oorzaak van dat soort dingen .. het is niet makkelijk maar de 1e keer schrik je wel .. hoop dat het nu goed met je gaat
JAAA hoor, had het nog hnooit gehad...en heb het ook nooit meer gehad daarna....stom iets....echt dacht dat ik dood ging!
Dankuwel meiden ,ik (wij) ga(an) het laten zakken ik hoop gewoon dat het in orde mag zijn de 9e april 1 of 2 als het maar goed is.
goedemorgen of middag bijna Hoe is het hier? Lilalien meid dat is best wel spannend zeg, ik duim voor jou hoor Ik heb genoten van een zonnebankje en daarna dan een uurtje gaan trainen... ik voel me wel niet helemaal top, maar dat zal wel zijn omdat ik al gans de week zo laat moet werken...
Ga zo met me mannetje ff naar de prenatal kijken voor een goede bh want mijn (.)(.) are killing me! Ben vandaag echt superemo maar wordt er eigenlijk beetje melig van raar lijf hihihi
klopt dat denken veel mensen die het voor het eerst krijgen... maar gelukkig is het niets ernstigs ] ik heb het nog weleens..
voel me niet echt zo top, maar zoals reeds gezegd zal dat beetje zijn door de drukke en lange dagen op het werk
hmmmz.. ben zoooo moe....mocht vandaag uitslapen...en is meestal tot een uur of 1....(hahaha ik hou van uitslapen!!) zaterdag is voor mij en zondag voor mannetje......ook kwality time voor de papa op zaterdag hihi. Maar hij heeft storingsdienst en werd opgeroepen om te komen werken...dus ik moest er uit....... Lag gewoon om 10 uur al te slapen gistern...en eergisteren nog vroeger...en die dag daarvoor ook...ben gewoon moe...om 7a 8 uur kak ik in...zou dan goed kunnen slapen pffffff
Yaraah knuffel ook! Ik wou dat ik voor ieder positief nieuws kon geven,echt! Ik ga nu wat poetsen,opruimen en dan eens ventje terug is bijpraten want die is het noorden kwijt na dit nieuws (positief bekeken hoor).