Positieve tekens?! Ik heb ook dat ik een klop krijg en net voor ik zo emo werd ook. Rust maar goed wanneer je kunt!
Hey Lilalien, bedankt voor de knuffel en poetsze en geniet dan maar samen met manlief van het feit dat jullie hopelijk binnen 9 maanden 2 frummeltjes mogen in jullie armen houden
Lilalien, wat een nieuws! Hopelijk blijft het allemaal goed gaan.. spannend zeg.. ik duim voor zeer goed nieuws 9 april!
zeg maar nee krijg je er 2 !!! .. hhahaa.. ... maar goed.. trouwens.. ik heb 9 april mijn nod volgens mij
Zie je nou wel?! Ik dácht al, die buik, dat kan gewoon niet van één kindje zijn! Een voorzichtige proficiat, vind het een beetje akelig te lezen dat bij het andere vruchtzakje het nog niet zo goed te zien is, maar toch proficiat Wauw....
hehehe...ik krijg gewoon steeds meer hoop....eigenlijk dom want dan word de teleurstelling zo groot als het niet lukt. Maar zou zo graag met pasen leuk nieuws brengen hahaha, ook al is het zonder echo..ik kan dat niet lang bewaren zo een geheim...gelukkig doet manlief er niet moeilijk over en wil die het ook meteen vertellen...als het zover zou zijn. Ach...mijn borsten blijven pijn doen...maar meer de tepels...mijn buik blijft krampjes geven..en ik heb een beetje rugpijn...ik verlies veel waterig slijm...met soms dikke slijmpropjes....(dat is nieuw!!) En tsjah...ben niet te genieten hahaha..gisteren moest ik huilen om sneeuwwitje...heb toch zitten bijten op mijn lip........
die rare afscheiding had ik deze ronde ook en omdat ik altijd veel afscheiding had net vóór mijn ongi, dacht ik dat het wel weer eens mis kon zijn, maar juist niet! Dus wéér een goed teken Ik hoop voor je mee!
Thx Jessie ,incognito! en men zag vruchtvorming maar als ik zo bekijk van mijn ff kan ik een dubbele eisprong gehad hebben en kan het dan zeker zijn dat de èèn minder ver is dan de andere want ik had echt 4 dagen na de zogenaamde opvolging eisprong bruinverlies ,veeeeeeel witverlies de dag ervoor en ongipijnen... Dus ofwel apart ofwel later gesprongen ,hopende op een goede afloop En't mooiste is ik had een voorgevoel ,ik had het er gisteren met een vriendin over op msn en mijn boezemvriendin had idem droom. Gekke bende bijeen hier. Miran ,heb je al ideetjes als het zover is hoe je het wilt vertellen?
Nee.....geen idee....misschien alyssa een tekening laten maken....en daaronder zetten over 9 maanden en iets meer krijg je er van mijn nieuwe broer of zus ook een mooie tekening om naast die van mij te hangen......
LilaLien: Oh dat kan dan zeker goed zo zijn! Spannend hoor, hoe mooi zou dat zijn? Heb je zomaar ineens 4 kindjes! Ik vind 4 een prachtig aantal kindjes, als het ons gegund is, wil ik er ook 4!
hai hai, wow lilalien 2!! beetje ietwat rare vraag voor iemand die al zolang bezig is....maar vroeg me iets af, ik heb 2 a3 dagen vruchtbaar slijm, pas een paar dagen erna me eisprong...is het nu de beste kans om tijdens die slijmdagen te vrijen of op de dag van dagen van de eisprong? we doen het bijna dag om dag die hele periode...maar wat ik niet snap..als je vruchtbare slijm over is al een paar dagen voor je eisprong...is je kans om zwanger te raken dan niet heel moeilijk?
Mamatje77: Geen idee meid.... al eens geprobeerd elke dag te klussen? Zo was het bij zoonlief bij ons direct raak!