jeetmineetje...snap dat je van slag bent!!! maareh, ook wel weer iets heel bijzonders toch! hopelijk gaat het allemaal goed en zie je straks twee kloppende hartjes!!!!
Hier nog steeds steken in mijn buik......terwijl ik al ongi ben, wordt niet leuk meer. Verder zonet weer even idee dat al het bloed uit mijn hoofd werd gezogen in de HEMA.......maandag naar de huisarts, eens verder kijken, en op naar de gyn. Alle andere dikke knuff!!!! Wachters.....veel succes!!!
goeiemiddag/aaf iedereen.. hier de hele dag honger (gei honger) als eten ben direct zat. gevoel dat ik flauwval enzo zucht... @lilalien 2 wauwwwwwwwwwww wat toppie
zijn al ff bezig. eigelijks pas echt ronde 4. 2 maand niet echt mee bezig geweest. kon wel gebeuren. hadden niet veel zin ivm overlijden hond...
Jep ben wel klaar met deze ronde die vandaag al 79 dagen duurt. Geloof dat niemand hier op het NOD forum zo blij zou zijn vandaag met rode duivels als ik.. dus voor iedereen die ze niet wil: "stuur ze maar deze kant op"! HCG-tjes vangen doe ik dan de volgende ronde wel weer! Ff serieus, ik heb een aantal weken geleden een paar ochtenden getempt en toen was temp 36.6, 2 weken terug 3 dagen getempt 36.4, 36.7, 36.5, nu afgelopen 3 dagen 36.9, 36.8, 36.8 een lichte verhoging dus.. ik hoop dat het iets betekent! Ik ga de komende dagen nog verder tempen en als het weer lager wordt (zonder ongi) dan toch maar eens de ha bellen, misschien dat hij de boel kan "resetten"..
Meis misschien heb ik het ff gemist maar ben je al een keer naar de HA geweest??? Want 79 dagen is toch wel erg lang lijkt me.
Mijn oproep lijkt verhoord! Zojuist bruinverlies gespot! Nu hopen dat het doorzet.. ik weet het klinkt raar hier.. maar jullie snappen me hopelijk wel!