Nod Maart Deel 2

Discussie in 'NOD forum' gestart door zomaar1986, 17 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Morgen!

Hoe is het met iedereen ,goed geslapen?

2. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Goedemorgen lilalien! Hier heerlijk geslapen wel weer vroeg wakker, dus vanaf 4 uur alleen maar hazenslaapjes gehad....wordt vanmiddag maar weer ff liggen denk ik. hoest met jou??? Is je hoofdpijn van gister vertrokken?

3. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee Lilalien, ik heb het net teruggelezen, wat zul jij opgekeken hebben toen je zag dat het er twee zijn. Ik ben heel benieuwd wat wij morgen te zien zullen gaan krijgen.

Charmedknorrie, douche ze, heb ik allang gedaan vanmorgen, ben alweer druk aan het werk nu

4. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Ben alweer klaar met douchen! Vandaag nog even werken maar morgen hele spannende dag voor jou!!!!!!!!!!!!!!!!!! Is het eigenlijk de eerste echo??? Denk je dat je je beetje op je werk gaat kunnen concentreren???

5. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja morgen krijg ik mijn eerste echo, dus vandaar dat ik het ook reuze spannend vind, bij manlief zitten er aan vaders en moeders kant 1 x een twee eiige tweeling, dus ik ben nu reuze benieuwd of er 1tje zit of toch stiekem 2, qua leeftijd is deze kans nl ook groter. En of het hartje klopt enzo, heb ik ook nog niet gehoord dus alles is nieuw en giga spannend allemaal, en qua werk concentratie, ach nou ja ik relativeer tegenwoordig veel meer. En als alles goed is krijgen ze het hier na Pasen te horen van mij, hihi, eens zien hoe ze zullen gaan reageren.

6. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Spannend...spannend...spannend....weet uberhaupt al iemand het verder bij jullie? Of heb je het echt stil kunnen houden? ALs dat zo is heb ik echt respect voor je want ik vind het echt supermoeilijk!

7. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ze konden het nog niet echt zien nee, er is ook nog niet echt wat te zien..:)

K heb goede hoop voor jou hoor!

8. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    De enigen die het weten zijn manlief en ik, jullie op ZP, mijn vk en mijn tandarts, voor de rest weet nog niemand het, en oh ja die man waar we de kinderkamer van gekocht hebben, die weet het ook

9. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hahahah dus eigenlijk weet nog niemand het echt...iig niet van de directe familie. Leuk hoor weten jullie al hoe je het gaat vertellen?

10. Lilalien

:D maar goed dat ik al platlag ,man moest even tegen de muur steunen ;)

Je gaat een klein rimartje zien spartelen :p

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Het goedemorgen
    Hoeis het hier

Weer klaar met werken, moet vanmiddag weer, maar dat ga ik zo afbellen denk ik....
    Is te hopen dat er een vervanger is, anders moet ik alsnog komen....pfff
    Ik ben hondsberoerd, hoofdpijn, gevoel dat ik ga flauwvallen, duizelig...

Lig nou met een deken op de bank en laptoppie op schoot hihihi

Nou tot zo, ga toch maar bellen denk ik...pffff

12. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wauw dat jullie het zolang stil hebben kunnen houden
    Echt super ! :D

13. Lilalien

Het gaat zowieso een onwijs gevoel zijn rimar ,had echt buikpijn van stress :)

Wij gaan het pas later vertellen heb het nog kunnen verdoezelen onder een gedrapeerde golf (weet niet hoe ze zoiets noemen in NL)
    een soort truit wat je kunt spelden maar een gehaakte en een lange met onregelmatigheden dus als er wat is zie je dat niet zo snel).

Droogkast seffes leeghalen maar zit om de zoveel tijd neer ,nu slaat de ochtendmisselijkheid erg toe:(

14. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Het is de bedoeling dat ik als morgenvroeg alles goed is achter een fotolijst aan ga, waar 4 foto´s in kunnen. Achter de eerste 3 stop ik een foto van de 3 kleinkids van as. opa en oma en achter nr 4 een ? met daarachter hoogstwaarschijnlijk een echo foto, maar dan moet ik wel zo'n lijst kunnen krijgen/vinden.

15. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja dat hoop ik echt te mogen gaan zien hoor, vind het zo spannend allemaal, begin eigenlijk al lichtelijk zenuwachtig te worden, het is maar goed dat ik de hele dag moet werken en vanavond naar zumba ga.

16. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Bij de Xenos of Blokker moeten ze dat toch wel hebben...Leuk idee en nu ik het zo lees bedacht ik me dat ik dit al van je gehoord had....hihihi sorry ben beetje verstrooid de laatste dagen

17. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik had het gisteren bijna verteld, hadden we een klein feestje van manliefs kant van de familie, dus schoonouders, schoonzus en zwager en zwager waren er ook, maar ik wil toch liever eerst de echo afwachten voor de zekerheid.

18. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    misselijk ben ik ook regelmatig en bij vlagen, heb gelukkig nog maar 1 x hoeven spugen, kwam erachter dat ik beter eerst kan ontbijten en pas daarna douchen ipv andersom wat ik normaal doe/deed

19. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja ja, last van de hormoontjes meid???:D

Geeft niets hoor, ik heb het zelf ook nl. Ik wilde naar de Action gaan, die hebben meestal hele leuke lijstjes voor weinig geld

20. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hahaha ja denk dat t de hormonen zijn hahahha:D

Deel Deze Pagina