Bij mij was het zo dat ik rond mijn NOD altijd van alles voelde, maar de beide keren dat ik zwanger was/ben haast helemaal niets vernam. Heel apart is dat hoor
ja dat hoor je van veel meiden hé... het enige wat mij ook opgevallen is, is dat mijn haar gisteren nog maar gewassen is en vandaag al weer vet en dat ik, als ik ongi ben mijn haar nooit in model krijg en nu wel
zenuwachtig joh ...zo naar de dokter zat mezelf nog te onderzoeken onder de douche en erna en zag ook harde bultjes/bobbeltjes rond mn tepelhof duimen jullie voorme!!!
Hoi dames kwam even spieken , nog iets speciaals van nieuws? Moet nog eten en opruimen we hebben van het 1e zonnetje en vitamientjes genoten voormiddag ,een hele grote wandeling gaan doen
halllooooooooooooo dames ik ben ook weer vrij. tis heerlijk weer dus ga ff terug lezen en dan lekker buiten van de zon genieten met hondje. mijn ovutest was iets lichter dan gister weer. nog wel wat steekjes. zullen zien. zo ff plassen en dan later weer een test doen. Lilalien bedankt!!!!
middag meiden... hoe is het hier? Kleine meis ligt op bed, de oma belde net dat ze vanmiddag ff wilde stadten...gaan we kijken voor een verjaardagskadootje voor haar....... Ik moet eigenlijk aan de opruim....maar heb weeral eens geen zin.....
ik kan nog steeds wel slapen, straks maar weer ff uitgebreid toiletteren geloof ik, ff 5 minuten in volledige ontspanning met de ogen dicht zitten/hangen, heerlijk hoor, en bij gebrek aan iets beters..........
normaal heb ik na mijn ei tot aan de ongi ook zere boobs. weet zo ff niet wie dit ook had geschreven tot op heden nergens last van en weet ook niet zeker of me ei al gevallen. zucht... had vanmorgen wel dat me haar voor geen meter wilde zitten zucht.
lieverd, na de 3e ronde stoppen met het proberen te vervullen van een wens van dit formaat, zou je dat nu wel doen? of was het een uiting van ongenoegen omdat je je nu zo beroerd voelt?