@ Charmedknorrie!?!? Zwanger?!? COOL!!! gefeliciteerd! @ Rimar hoe is het met jou? 12 weken alweer voorbij. Top! @ Hoe gaat het verder hier? knffel!
rood bloed is officiele begin dus als dat vrijdag was is dag 1 vrijdag volgens mij, als het zaterdag was zaterdag.. wel balen voor je dat het game over is..hopelijk volgende ronde beter!
Hee muurtje, hier alles goed, lichtelijk de zenuwen voor mijn eerste echo van morgenvroeg, ben zo benieuwd. Hoe is het met jou en met je moederschap??
Hey girlies!! Hoe is het hier? Charmed, ik heb je op de lijst op roze gezet, je naam was nog niet in een mooie kleur!! Rimar: joepieee nog maar 1 dag!! En wat betreft Liane...ik weet het niet hoor maar ik heb er niet zo'n goed gevoel bij... je komt toch niet zomaar ineens al 1.5 maand niet meer op zp terwijl je eerst heel veel meekletste? Ik vind het echt jammer dat niemand haar e-mail/echte naam oid heeft... Lovepeet: hihi daar ga je weer...relax meis, je moet nog 11 dagen! Kom op, je kan het!! Mgwc: *trekt roze tutu aan met roze ballerina's en doet een heel sierlijk roze dansje voor miran, hopelijk helpt het* Hier: vanmiddag nog even een ovu-testje doen....wat niet is kan nog komen he!
Ben gewoon in alle opwinding helemaal vergeten mijn naam op rose te zetten op de lijst dus bedankt daarvoor!!!!!!!!!!!!!!!!!
Deze link is gepost door chikai op de oktobermama's voor de zwangeren onder ons, vind het zo leuk, wil het jullie niet onthouden.
Nou ik denk dat ik toch moet werken, want ze hebben geen vervanger...k*t En ik voel me al zo klote...pffff