Nod Maart Deel 2

Discussie in 'NOD forum' gestart door zomaar1986, 17 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    word er echt een partij niet goed van wanneer hij geen zin heeft...
    maar kijken jullie eens bij me staatje...als we het vanavond doen....is het dan voledoende of op tijd iig? hij zal er namelijk geen 2 dagen zin in hebben achter elkaar dus ook nog eens overmorgen....

2. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    mamatje, jij ook natuurlijk een dikke knuf!

3. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Dank je wel!! Liefffff

4. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    denk het wel ja! dat geeft FF aan, maar heb niet meer doorgetempt vanaf dag 20 of zo!

5. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Heb je al voortekenen van een ongie yootje of juist niet?

6. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Heee Rimar, hoe is ie meis??
    Groeit je buikie lekker?

7. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    mamatje77, ik heb ook een vriend die niet altijd zin heeft! vaak dan ook net op de momenten waarvan ik denk dat mijn ei wel eens zou kunnen komen! is inderdaad erg vervelend, maar je kunt ze helaas niet dwingen, dan is het nog maar de vraag of ze uberhaupt wel presteren....

8. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee yootje, ja goed, ben een beetje zenuwachtig voor morgen (eerste echo), maar voor de rest gaat het op zich prima. En hoe is het bij jullie, al druk aan het verbouwen?

9. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Goed idee meis

Bekijk bijlage 62029

10. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Balen is dat het yootje.....
    presteren kan ie wel haha....het is alleen de zin in hebben....

Rimar, spannend meid morgen je eerste echo!! Maar dat zit vast en zeker wel goed!!

11. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    ik weet nooit precies wanneer mijn ongi komt, de ene ronde heb ik krampen, de andere ronde is het er opeens! raar lichaam heb ik! nu voel ik nog niets, maar ja dat wil dus ook niets zeggen....

12. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Rimar, zou jij ook nog ff naar me staatje willen kijken....als we het vanavond nog doen of het dan nog maar op tijd is voor een kansje zeg maar....dan is die dag er na nog niet zo heel zinvol meer toch?

13. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Jazeker, lang leve de positiebroek, maar ik ben supernieuwsgierig naar morgenvroeg, wil heel graag weten of het 1tje is of toch stiekem 2, en of het hartje klopt enzo.

14. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja spannend is het zeker, heb dat nog nooit eerder zo gehad, heb dus totaal geen idee wat me te wachten staat en hoe, maar laat het wel gewoon over me heen komen allemaal.

15. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    ja dat heb ik nu ook wel ondervonden ja, met me rare lichaam....ene keer basrt ik van de pijn in me buik en de andere keer komt het maar langzaam op gang...

Verder wilde ik wat zeggen en nu weet ik het ff niet meer hahaha

16. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Het mooiste is het hartje horen kloppen voor het eerst...neem maar een zakdoek mee hoor, ik werd er toen destijds emo van zo mooi te horen...Zit het in de familie 2?

17. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    eerst maar eens de tijd gaan vinden om te verbouwen en de energie! we raken op het moment totaal niet opgeladen, de drukte met alles heeft ons een beetje opgebroken! we hebben nu hier wel aangegeven dat we weg willen uit ons kamertje en een grotere ruimte willen, liefst 2, met dan een badkamer en eventueel keukentje in de buurt!
    maandag gaan ze bespreken of er een mogelijkheid voor ons is, we hebben zelf wel een idee, maar daar is nu kantoor, en die zou dan weer moeten verhuizen naar een andere plek!
    beetje moeilijk allemaal nu.......................... en dan ook nog eens een lange cyclus!

18. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dat ligt eraan, ik heb ook wel rondes gehad dat ik 3 dagen een positieve ovutest heb gehad en als je temp morgen nog lager is dan is alles nog mogelijk. Maar ik zou in ieder geval wel proberen je mannetje te verleiden vanavond. En mocht je ei wel morgenspringen, dan moet ie nog een weg gaan richting je bm dus als je dan nog klust dan kunnen ze elkaar nog onderweg tegenkomen. Maar vanavond geef ik je de meeste kans, dus dat wordt alles uit de kast halen en anders: Bekijk bijlage 62032

19. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Oja, dat het onverwachte is dat me ei nu eerder is gekomen...qua in stellen met klussen ed. Normaal begin ik met niet zo vaak achter elkaar dan bijna om de dag of om de 2 dagen en dan na me ei weer iets minder zeg maar. Maar nu me ei eerder is, had ik me daar anders op in moeten stellen...

20. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    ontzettend spannend Rimar! hoe laat heb je de echo morgen?

Deel Deze Pagina