Hihi je hebt onze tips gebruikt Het is enkel zo dat ik nooit wat goed kan doen ,enkel commentaar geven op zoon die dus zeker structuur nodig heeft of hij draaidt door in zijn wereldje. Dochter ziet dat dan en begint idem te doen en owee als ik zou straffen ,want ik ben een slechte moeder ,ga niet met mijn kinderen naar de dokter als ze een kuchje doen. De grootste grap is het laatst want heb mijn beroep erin gehad in de vpl.dus ja ,nee ben geen geschikte moeder ,vrouw noem maar op
@Ingef: Dank je vond deze banner zo lekker vrolijk en me beha zit een stuk beter Zo weer een wedstrijd darten hoop dat ik weer een avond zonder vreemde vragen doorkom over mijn niet-drink gedrag hihihi
He meiden, hier een verwijzing voor de gyn gekregen, nu nog kijken of ik er tussendoor kan want kan anders pas 21 april en wil niet zo lang met mijn klachten door lopen. Tevens is het wel zo makkelijk als ze toch een echo maken dat dat dan vlak voor mij ei is.....morgen even bellen. Maar dokter vond het samen met mijn klachten rede genoeg om ons door te sturen ook voor dat het nog niet lukt.
pff...kansloos dus he? Heeft zo te horen helemaal geen zin om daar tegenin tegaan he? Jammer... juist goed als je niet voor ieder kuchje bij de ha zit toch?...
hahaha...bluf jezelf er maar uit...hihihi..misschien vaag excuus over vasten, of gezond leven zonder drank?....succes!!
nou, hoop dat het inderdaad sneller kan, zoals ik al eerder typte... dit is ook geen doen en anders heb je ook direct wat aan deze ronde!
nou, lekker avondje op de bank hier.... hele weekend zo druk geweest met schilderen, vandaag gewerkt... heb ik wel verdiend... lekker met mijn laptoppie op de bank...hahha straks nog even klussen.. deze maand echt tot nu toe om de dag gevreeën..hopelijk heeft het effect?.. we shall see...
wij gaan ook niet te laat na bed. nichtje net op bed en is stil. voor het geval dat ze nog wakker word. hebben we wat slaap gehad. nog een paar daagies dan is het de 1ste van de maand
he bsinds vanaaf weer wat ongi krampjes wat ik gister veel had. verder niks op de boobs na dan... en tis nu ook rusitg. weinig afscheiding, vorige maand veel rond deze tijd. wacht netjes af. miss pas vrijdag testen...
ut kan ik zat net in de bus naar huis en toen opeens.. !! had ik 2 heel even pijnlijke scheuten in mijn buik !.. boven mijn navel.. nou het.. ik heb trouwens een nieuwe tattoo gezet..