inderdaad dat heb ik dus ook !!> meestal 1 dag na mijn ei maar nu echt al volop 3 dagen en heb ook niet het idee dat het stopt. ! sorry dat ik het vraag maar ruikt het bij jou ?
nou ik bedoel niet met stinken ofzo maar het ruikt anders dan anders.. ik weet niet ik had gisteren ook dat ik in de bus zat en 2 flinke pijn scheuten in mijn buik had boven mijn navel zou het wat betekenen ..? dat zou ongeveer +- 3 dagen na mijn ei zijn.. kan toch geen innesteling zijn zo snel al.. haha ik wordt er zenuwachtig van !
Ben er ook weer vandoor, ga nog beneden helemaal poetsen en dan nog beetje strijken en dan zal het wel bijna tijd zijn voor het avondeten in elkaar te flansen
heej ladies, ben weer terug! @lovepeet, wat betreft de reuk is het ook niet dat het stinkt, maar bij mij ruikt het ook niet eens anders..... ik ga er ook niet vanuit dat het iets betekent, aangezien ik het wel vaker gehad heb, alleen niet zo lang!
dag senna, zoals je kunt zien is het rustig hier! hoe is het met jou? welke dag van je cyclus zit je nu?
oh ik zie het al aan je tempstaaltje, nu maar hopen dat die niet verder daalt, maar gewoon gelijk blijft of omhoog! een ook al op 18 DPO zie ik, Senna! spannend!
verschilt heel erg, bij sommigen zie je het heel laat, bij sommigen ook al heel vroeg! en je figuur heeft er niet veel mee te maken
Ah das lief Ik ga ook heel erg hopen, dat ze mijn deur voorbij gaan Dangaan ze maar ff bij de buurvrouw op de koffie hihihihi
ik ga het denk ik pas echt spannend vinden wanneer ik de 37 dagen voorbij ben, dat is tot nu toe namelijk mijn langste cyclus! ik heb 5 dagen voor mijn vermoedelijke eispong geklust, dus ga er niet vanuit dat het raak mag zijn! Tenzij FF niet goed zit natuurlijk!