ja klopt de zolderruimte van de boerderij, maar daar moet nog echt alles gebeuren, en we hebben daar nu helaas nog niet de tijd voor gehad! die moet nog helemaal geisoleerd worden, en moet een badkamer gemaakt worden, een keukentje! het meeste materiaal hebben we al, nu alleen nog de tijd! volgens mij hebben we het vanaf half april wat rustiger, dus dan hopen we er verder te kunnen gaan! we hebben in ieder geval wel al een nieuw raan erin geplaatst, haha!
Meid ik zie ook niets in negatief maar als je hem vroeg hebt gedaan vanochtend als er een lijn is die vervaagd en uiteindelijk helemaal weg met de uren(is idem als de oudere versie kruidvattesten)
@ beg kan zijn dat de testen niet zo goed zijn maar ik wou alleen maar zeggen dat ik zo een pennestreepje had en toch echt zwanger was...Beetje hoop houden toch?
hihi, snap ik, maar nam op een gegeven moment alleen nog naar de 2 v 5 testen, rest vertrouwde ik niet meer, op CB digitaal indicator na dan hihi
Hey begje ,ook lang geleden hoe is 't? *edit*heb gelezen van je BI en geslachtsbepalig ,vind het erg voor je zo'n pijnen ,echt neit te doen precies of ze je contstant aan't inkerven zijn op je bot e! Ik denk bij u een meisje...
hey, denk dat het hier ook zo de ongi uitbreekt. ongi gevoel verneem in me heupen zelfs. zodra ik iets eet gaat het over. best stom.. tis nu afwachten stel het testen zeker uit nu als dit zo blijft
dames na hoe lang dat je ei is geweest kan je symptonen hebben want de 1 zegt weer wat anders als de ander
heb nu net wat eten gehad en het gevoel is weg. miss toh gei honger wat er op lijkt. vreet wel meer als anders. denk dat ik morgen stiekem een test waag die ene dag. ook steeds moe @ yootje. toen me ei geweest was kreeg ik praktisch direct last van zere tieten. en de rest volgende ernaar. nu dus ongi gevoel of geihonger. als ik eet ist weg. nog geen bruin verlies. zere boobs is ook bijna weg. verder geen steken enzo meer.
spannend! ben benieuwd wat het word...ooh wat gaat het toch hard zeg..... En bekkenpijn..hopelijk helpen de oefeningen...
oke dank je wel .. want ik vindt het maar raar ik weet neit echt precies wanneer ik mijn ei heb gehad kan 6 dagen geleden zijn maar ook 3.. - ik ben snel moe, - heeeeel veel wit verlies - gisteren 2 ff pijnlijke steken gehad in mijn buik boven mijn navel. - soms heel ff misselijk - soms heel ff buikpijn - vanochtend snotterig en nu is het weg ! - algemeen raar gevoel in mijn buik of ik wordt ziek .. dat kan ook