idd dan zou een borreltje toch super zijn dan hier was het bruin in wat slijm. was amper te zien ook. en bijna geen afscheiding de laatste dagen zucht. kunnen niks anders doen dan afwachten. zal morgen los moeten komen. komt er niks en donderdag ook neit test ik vrijdag morgen denk pas... ga ff borduren zinnen ergens anders op zetten
zo heel snel bijgelezen...zomaar, zag dat je bruinverlies had gespot? knuffel meis Rimar nog niet on-line geweest zie ik... nog meer geduld hebben dus..hahah vandaag de babykleertjes van mijn kleine ventje uitgezocht... vriendin van mij krijgt een jongetje en wilde wel wat lenen...zo lief weer al dat kleine spul! en wat is ie al weer groot! nou goed... kleine mannetje zo op bed brengen en dan naar de sportschool toe!!! liefs en een fijne avond!
haha ben zelf zwanger maar kan er kop nog staart aan krijgen!!! maar ben er zeker van dat hij/zij een schatje is Gefeliciteerd rimar! een klein mensje in de maak
Hier wel veel slijmverlies (voelde het eruit lopen ) en ook maar een beetje bruin erdoor... Als dit bruinverlies niet doorzet, zal ik ook ff een testje halen...
was echt heel weinig. ongi gevoel is nu ook weg zere liezen nu. morgen zal het wel uitbarsten vrijdag nog niks dan test ik pas... vind het erg jammer
bovenin linksboven is het hoofdje, zie je het oog, rechts stukje ruggegraat. Maar minime is nogal bewegelijk en dus moeilijk vast te leggen. Ik had goed gerekend en kan mijn dagen gewoon aanhouden. Is wel heel apart hoor zo'n echo, heb het hartje gehoord bij de vk, manlief is bij beide afspraken meegeweest. Vanmorgen na de echo wilde ik eigenlijk maar 1 ding en dat was rechtstreeks naar mijn moeder toe om het te gaan vertellen, hadden nog wel 2 tussenstops maar heb dus geen fotolijst gedaan maar gewoon verteld en de echo laten zien, was gigantisch emotioneel moment. Mijn moeder had niet meer gedacht dat ik/wij het ooit nog zouden doen. Smiddags hebben we het mijn schoonouders verteld die waren ook erg blij, heb zelfs al van schoonmoeder ons eerste cadeau gekregen, een babykleed. Heb ook beiden verteld van de mk, dus dat was wel ff slikken allemaal. Bij de vk aan het bloedprikken geweest, suikergehalte goed, HB waarde ook goed, bloeddruk helemaal prima, dus ben zo gezond als een zwangere vis
Zo ik ben nu ff weg hoor, ben met belastingaangifte bezig en moet mijn aandacht er wel bijhouden, misschien tot straks en anders tot morgen, doei doei
aaaahhhh!!! wat een poepie! ik had je dus net gemist...hahaha.. duidelijke echo zeg!! je ziet echt alles... van harte meis, nu begint ook voor jou het grote genieten he? liefs