Meiden, ik ben ff stil van de voorgaande berichtjes.. ik kom hier nog helemaal niet zo lang en ook niet zoveel als velen van jullie, maar toch. Een dikke knuffel voor iedereen die 'm op dit moment nodig heeft.. en een extra dikke voor wgev en haar mannetje, sterkte meid!
meid, tranen stromen over mijn wangen, soms is het zo oneerlijk! Heel veel succes en ik hoop dat jullie over een tijdje samen helemaal gelukkig zijn en als jullie het dan nog steeds willen een prachtige afspiegeling van jullie beiden mogen vasthouden!
Lieve lieve meiden bij wie het maar niet wil lukken, Ik wil jullie even een hele dikke knuffel geven en laten weten dat ik aan jullie denk. Zoals de meeste van jullie wel weten is het bij ons ook niet vanzelf gegaan (begonnen aug 2008) en nu voor het eerst mag ik mezelf zwanger noemen. Maar dat neemt niet weg dat ik nu vergeten ben hoe het voelt altijd weer die teleurstelling. Ik hoop voor jullie dat je dat wondertje ook mee mag maken en wgev als het jullie rust geeft en steun om even te stoppen om aan jezelf te werken dan vind ik dat een hele moedige keuze. Want het is niet zomaar iets wat je opzij zet. Je hebt toch het gevoel dat je een deel van jezelf opzij moet zetten. Ik voel me aan de ene kant nu een beetje een verrader omdat ik weet hoeveel anderen hier ook al zo lang zitten te wachten en sommige nog veel langer dan dat ik dat deed en ik gun het jullie allemaal ook zo. Dus dikke knuffel voor jullie allemaal en als je het idee hebt dat ik teveel aan t zweven ga geef me dan een schop onder de kont want wil jullie graag blijven steunen aangezien jullie mijn gezeur ook steeds hebben moeten aan horen. Nogmaals dikke knuf
Goeieavond lieve schatten! Ik zie mooie berichtjes (Rimar) en minder mooie berichtjes langskomen...wgev...mega knuffel voor jou meis. Begrijpelijk hoor dat jullie niet de mmm in willen, het is toch een hele stap... het idee dat wij misschien ook niet op de natuurlijke manier zwanger worden vind ik ook heel gek. Zo lang doe je je best en kijk je ernaar uit, en dan elke maand weer die teleurstelling, jezelf weer oppeppen voor de volgende ronde, zin maken, wachten en dan begint het hele rondje weer opnieuw. Dat vergt veel energie en optimisme en dat kan een keertje opraken! Ik hoop oprecht dat de meiden die al zo lang bezig zijn nu ook eens een keer verblijd kunnen worden met een wondertje in de buik... het zou een hoop tranen van verdriet schelen...en tranen van blijdschap geven!!! Ik duik mn bedje in, morgen om 9.00 uur naar de huisarts... *slik* Slaap lekker!
En Charmed: alsjeblief ga lekker zweven op je roze wolk meis!! Nooit schuldig of je een verrader voelen alsjeblieft, het is je echt van harte gegund meis! Het werkt voor mij juist positief om je gelukkig en blij te zien en al helemaal omdat je zo lang bezig bent geweest... geeft mij ook weer hoop!! Dus, lekker genieten jij!
@ wgev een super virituele knuffel voor jullie en ik heb er verder geen woorden voor ik hoop dat jullie toch het geluk hebben om een wondertje te mogen krijgen
Hallo allemaal, ik heb echt heel lang niks van me laten horen. echt een schande!!! het spijt! maar ik kon het niet nadat ik te horen had gekregen dat ik een miskraam zou krijgen heb ik het hier verteld, en daarna heb ik de link verwijderd bij me favorieten en elke keer als ik naar mijn favorieten ga doet het pijn. ik heb heeeel vaak aan jullie gedacht maar bleef tegen mezelf zeggen dat jullie me allang waren vergeten.... ondertussen heb ik me miskraam gehad en ben ik alweer ongi geworden.... ook heb ik 5 a 6 weken koorts gehad, jullie hebben de eerste weken meegemaakt er was toen uitgekomen dat ik pfeijfer had/heb en nog wel ernstige pfeijfer, op een heel hoog niveau ik kon onderhand niks meer nu gaat het allemaal wat beter, kan weer op de bank zitten en op een stoel en in huis lopen en af en toe eventjes staan en een heel klein stukje buiten lopen. de reden waarom ik hier ook niet kwam was, omdat ik niet wilde denken aan de miskraam... en omdat ik niet gelijk meer zwanger wilde worden en omdat dit ook niet kan, ik kan nu al amper wat en zit in een rolstoel en nu hoorde ik ook dat als je pfeijfer hebt en zwanger bent dat dit helemaal niet goed is voor het kindje.... en ik was/ben bang dat die kriebels erger worden als ik weer met jullie praat en dat ik dan nog bozer en verdrietiger word dat ik pfeijfer heb want dat ben ik nu af en toe al omdat ik er zo weinig door kan en zoveel moet laten en zoveel gezeur er mee heb maar ik mis jullie!!! en kreeg een lief berichtje op hyves en kon het toen toch niet laten had al eerder een berichtje van Meeaan gekregen en vind dit echt super lief!!! maar kon het nog niet. ik zit dit met tranen in me ogen te typen omdat het allemaal zo'n pijn doet maar aan de andere kant voeld het ook zooo vertrouwd en net of ik niet ben weg geweest.... bedankt voor het lezen allemaal!!! Rimar ik las net even snel je stukje, wat super dat je het eindelijk kon vertellen! heb veel aan je gedacht en geduimd dat alles goed zou gaan!!!
jeeetje meisje ik zit hier vol verbasing te lezen iedereen vroeg naar je ik wil je een lieve knuffel geven en dan ook veel sterkte wensen met ons kanje altijd praten we zullen er altijd voor je zijn wanneer jij dat nodig heb .. ! sterkte meisje en een dikke knuffel
Dank je wel, ik vind het echt heel lief van je! zoo stom van me he, dat ik dacht dat jullie me wel zouden vergeten... vind het zo lief dat jullie aan me gedacht hebben en dat ik al die krabbels en berichtjes heb gekregen het spijt me echt
meisje het is geen probleem.. ! je moet doen waar jij je goed bij voelt.. ! niemand neemt het jou kwalijk dat jij ff weg ben geweest je had het gewoon ff nodig. !! jij moet ook gewoon aan jezelf denken een lieve knuffel van hier !!
Ook wij hebben goed nieuws! ik heb vanochtend vroeg dat testje gewaagd want ik was om 5.15 al klaar wakker. die van CB digi en die gaf aan zwanger! BEN ZO BLIJJJJJJJ!!!!!
Ok ok ik zal mijn trappetje naar boven weer even nemen hahaha....dank je wel voor je lieve berichtje, maar dat schuldig voelen gaat vanzelf hoor hoef ik niks voor te doen zal jij straks ook wel merken (want ja ik heb alle vertrouwen in jullie!) Heel veel succes strakjes he. Ik hoop dat t voor jullie net zoveel positiviteit geeft als bij ons hele dikke kus!!!!
Goedemorgen meiden, Rimar, wauw zooooo fantastisch die goede echo en dan eindelijk de ouders alles kunnen vertellen... Selma en Mennie gefeliciteerd met de zwangerschap hoor
Mennie proficiat! Liane ,bedankt om van je te laten horen! En veel veel beterschap! Heitje ,VEEL succes over anderhalf uur ,ik denk aan je! Voel me ook vaak schuldig hier lang te komen en dan denk ik kan jullie niet missen ,dus als er wat is moeten jullie het zeggen! Ga me douchen ,kom erna nog even lezen.