Hey meiden, ik kom ff melden dat de afspraak voor de gyn staat! Eerst konden we pas eind mei terecht maar gelukkig is er verderop nog een polikliniek. Wel een eindje rijden maar is natuurlijk voor een goed doel, en het scheelt een maand! Nu zijn we de 29e aan de beurt... spannend!
Mijn NOD was 26 maart.,.. maar nog steeds niks! Ik ben best bang.. wil helemaal nog geen tweede, maar het is de maand maart wel fout gegaan en was niet op tijd met de morning after pil (helemaal ontgaan). ppffff. Zit elke keer op de wc om te kijken of er al een spoortje is te bekennen, maar niks! Wel al een paar dagen vreemde krampen in buik en onderrug, maar dat heb ik altijd alleen als ik al ongi ben. Ja sorry, weet dat jullie allemaal wel zwanger willen worden, maar ik heb hier een kleine van net 8 maanden... Zit dus een beetje in de stress. En het leuke is dat ik er gister pas achterkwam dat ik al best wel overtijd ben.
palou bedankt voor je pb. zit nu alweer te janken als een klein kind komt die rot ongi ook niet hoezo baal dag
als ik jou was zou ik testen..dan weet je het tenminste! het kan ook goed dat je cyclus nog onregelmatig is vanwege je bevalling..
hoi ben er toch nog ff, domme ik, moet vandaag maar om 16u beginnen... ah nog een geluk dat ik mijn uren bijhoud in mijn agenda... Ja Paloe, de onderste ovutest was die van vandaag, dus ja wordt idd wel beetje bij beetje donkerder dus zal waarschijnlijk weer mijn eitje rond dag 20 hebben... (lekker in het weekend) Zomaar en Senna, de duimen draaien hier overtoeren voor jullie hoor
hopelijk is alles goed gegaan meis... heb aan je gedacht!!! en nu de tij dmaar doorspoelen he?.. naar 15 april!!! ( hebben we dezelfde nod datum volgens mij...
voelt gek he?.. maar je kletst ook heel wat af met elkaar... jullie weten soms meer van mij dan vriendinnen zeg maar... dat zal zeker bij de dames die al lang wachten op een wondertje heel bijzonder en ook moeilijk moeten zijn....
ja, dat vind ik ook bijzonder...je leeft toch hele erg met haar mee... hoop maar dat alles goed met haar gaat...
ach je ziet er zoveel komen en gaan....helaas sommigen klets je leuk mee maar hoppa zwanger en je hoort niets meer....jammer... Andere blijven hier hangen hahaha, en dat is leuk leuk leuk!!