ja hoor! ik kom het zeker even melden wanneer ik ongi word of eventueel toch zwanger mag zijn, of beide niet! dan zal ik denk ik toch maar eens naar de HA moeten, al hebben we eigenlijk besloten daar mee te wachten......
Gewoon zaterdag een goede test doen, heb ervaring met slechte testen die negatief aangaven terwijl het toch echt hartstikke positief is. En ja als het echt uitblijft je ongi en je hebt negatieve testen, dan zou ik inderdaad eventjes langs een arts gaan, misschien dat een bloedtest iets anders zegt hoor.
ik heb volgens mij ook geeneens zw-testen hier in huis! weet ook niet waar ik hier ergens goeie kan krijgen!!!!! zal de kv hier in België ook de 2voor5 hebben?
alleen naam moet er nog boven en geboortedatum. en das nog een tijdje wachten dus.. Bekijk bijlage 62430
Ik heb geen idee meis, pb anders je adres ff dan haal ik hier wat voor je en stuur je ze toe, als je me dan het geld overmaakt is het ook klaar, toch?
Hij is heel mooi geworden meid, heel erg mooi, en ik hoop voor juliie dat die tijd niet zo lang meer zal duren. En nu ben ik echt weg hoor, doei doei
@ yootje bestel ze meestal hier: De Spinnerij - borduursite. Een borduurpakket borduren. en heb laatst 2 waaronder deze van vried gekregen. hebben hier vlakbij een grote borduurwinkel zitten... qua prijs maakt het niks uit.
dat kan, maar denk niet dat het nodig is! ik ga morgen eerst hier naar kv! vind ik ze niet, of geen andere goede, dan laat ik het nog wel weten! in ieder geval bedankt!