dank je wel. heb het alfabet ook en de jaargetijden ook al klaar. heb ook nog 2 op de laptop staan. daar staan de kleurnummers bij zijn erg leuk. bij deze 3 staan gee kleurnummer. als je interesse hebt pb ff komen ze via de mail/msn mag ook. heb ze ook van iemand van het forum maar al een tijde neit meer gezien
Piep! Wij hebben spruitenstoemp met kalkoenschnitsel gegeten. Morgen is het geen warm (tenzij friet of spagetti wat ik al in de vriezer heb steken)heb al iedere dag men best gedaan maar ik hou dat niet vol als ik me slap of misselijk voel. Kruisjessteek doe dat ook graag ,heb me voorgenomen eens ik zeker weet dat het er 2 blijven voor elk eentje te maken voor op de kamer boven hun bedjes. Yootje ,de kvtestjes liggen bij de vitaminen ,etherischeo olieën achterin de winkel ofwel vooraan. Nu lagen ze vooraan denk aan het steelgevaar want ze zijn ook zo in trek. Dochter had weer iets gedaan ,papa was naar de wc ,zoon en ik in de woonkamer (was bezig met afwas)komt papa terug en na 5 minuten had hij niet eens door dat dochter nog daar was en ik hoorde een gehuil lag ze over de grond te kruipen om de deur te vinden Hoop maar dat ze er geen nachtmerries van gaat hebben ,alles was donker.
Mgwc en Zomaar, balen meiden. Echt klote! Hopelijk voor jullie en alle andere meiden die op rood zijn gegaan deze maand, in april wel op roze.. het is jullie gegund!
Ik ben nog een paar tabletjes verwijderd van mijn laatste foliumzuurtabletje (van dit potje, heb natuurlijk alweer nieuwe!).. 120.. en nog maar 2 rondes gehad. Zucht.. *geeft zichzelf een schop onder de kont en gaat vrolijk naar NOD mei topic*