pfff...forum wordt traag.. of ligt het aan mijn pc-tje? ga zo in ieder geval naar bedje.. zou zelf nog wel één keer voor de zekerheid willen klussen... (ei vandaag denk ik) maar manlief heeft geen puf meer... nou ja, helaas.. het moet wel leuk blijven he?
@Miran en zomaar hele dikke knufff voor jullie vindt t niet eerlijk!!!!!!! jullie moeten ook!!!!!!!!!!!!!!!!!
komt wel....komt echt wel...knuffel terug! Als ik echt ongi word ga ik de gyn bellen...om even te overleggen dat ik het niet meer trek en meer wil..misschien HSG om te kijken of alles na de bevalling nog wel goed open is...of een sementest...want is alweer 6 jaar terug....
NEE.. jij mag niet naar mei.. maar was al begonnen he.. .. tot straks dan.. Je weet dat in mei alle vogels een ei leggen, al hoop ik dat mijn ei wel voor mei komt
Ohh Miran ik heb nog steeds hoop voor je hoor voor deze ronde! Zou het echt klote vinden als je weer ongi wordt... Ik ga gauw naar boven, wil om 12 uur in mn bedje liggen, dan kan mrHeitje me feliciteren Welterusten allemaal!
Goedemorgen meiden Hier nog steeds niet ongie...maar mijn temp gaat wel iedere keer naar beneden...pfff Nou laat het maar komen dan kunnen we voor na de paasdagen een afspraak maken... Aaaahhhhhh