Nou ik ga er weer vandoor...ga me klaarmaken voor het werk...pffff Ach het scheelt het zijn maar 2 uurtjes en daarna een beetje post Tot straks
meid dat klopt. moet om 8:00uur werken. tot na 16:00uur vandaag morgen ben ik weer vrij en dan zaterdag nog. dan pas donderdag middag weer. kan niet wachte werkse en tot later/. ow ja we moeten met z'n allen naar april hier alleen nog bruinverlies. heb mega krampen dus komt echt zo los
Goedemorgen meiden, Miran meid dikke knuffel, ergens hoop ik dat het nog steeds niet heeft doorgezet... Zomaar meid, hoe is het nu met jou, heb wel een leuke foto gezien van een mooi borduurseltje Senna, nog niet ongi... wauw duimen blijven draaien hoor Heitje gefeliciteerd met je verjaardag
Goedemorgen meiden, heitje van hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Ehh moeten we niet naar april toe nu??
Zomaar ,Goofy ,Miran , hele dikke dikke knuffel van mij! Ok iedereen is naar april zal ik dat ook doen
Goeiemorgen! Bedankt voor de felicitaties! Ik kwam hier vanmorgen de kamer binnen, overal ballonnen, hihi! Voor jullie een gebakje: Bekijk bijlage 62548 April here we come!