alsof het mijn woorden zijn laten we er nu geen aandacht meer aan besteden anders wordt het alleen maar pijnlijker.. ! @ rimar hoe is het met jou alweer lekker aan het genieten .. ! @ heitje hoe is het verder met jou nog wat leuks gedaan vandaag @ goofychick alles goed?? *wist ff niets te typenb hahaha * @ hier met mij gaat alles goed.. ! alleen zwaar verkouden .. ! dus dat is lekker maar niet heus .. ! net vandaag lekker de boel opgeruimd.. ! lekker boodschapjes gedaan pfoe ik heb nog 3 testen in huis maar ik moet nog een week wachten !!
Goed gesproken! Ennuh, nog eventjes wachten.. spannend meid, zeker met zo'n "goed" klusschema ! Maar kom meiden, we gaan met z'n allen naar april / mei..
Jeetje.... ik lees nu pas wat voor impact mijn bericht heeft gehad. Ik heb mijn eigen topic geopend in alleen en zwanger. Daarin kun je lezen dat ik mijn besluit liever anders had gezien en dat ik het zeker niet licht opvat... Je doet niet even een overtijdbehandeling....ik heb net nog zitten huilen omdat ik me er zo k*t over voel. Nu ik jullie berichten lees voel ik me nog rotter... Ik heb zelf bedenktijd aangevraagd omdat ik nog alle opties wil nagaan zodat ik als alleenstaande moeder misschien wel voor 2 kinderen kan zorgen... Het is voor mensen heel snel makkelijk oordelen als je zelf in een stabiele situatie zit... hierbij mijn welgemeende excuses. Ik had het hier niet moeten plaatsen... ik was nog zo ondersteboven van alles dat ik het zonder nadenken hier heb gezet! Sorry!!! Zwanger zijn en een kindje krijgen is zo bijzonder... Ik wou dat mijn situatie anders was geweest.... Nogmaals SORRY!!
Assi, jeetje dit komt alweer heel anders over. In je vorige post leek het wel of je 'gewoon even' een abortus liet doen, alsof je een pak melk dat over datum is, weggooit. Ik hoop echt met heel mijn hart dat je een andere oplossing vindt en dat je omgeving je misschien kan helpen. Als ik dit laatste bericht zo van je lees, denk ik juist niet dat je die abortus ooit te boven gaat komen. In ieder geval, heel erg veel sterkte met wat je ook gaat beslissen.
excuus aanvaard, je bericht komt heel anders over nu...hoop dat je een juiste oplossing vind en dat je dit kindje gewoon bij je kan houden!!
Lovepeet: ik zit eigenlijk al in april! Maar heb vandaag wel wat leuks gedaan ja Mn nieuwe fiets opgehaald!! Foto staat bij april (rond een uur of half 2 denk ik gepost). Verder gewerkt en nu hebben we gezellig Gooische vrouwen gekeken
Dank jullie wel meiden... Ik begin nu steeds meer en meer te twijfelen... En nee, ik ben absoluut geen voorstander van abortus! Ik heb maanden nog tranen gelaten om de abortus die een vriendin van me was ondergaan... moet je je voorstellen hoe ik om moet gaan met de mijne!!!??? ik zit echt in een lastig parket..maar ik ga morgen beginnen met alles op een rijtje te zetten... Ik weet dat ik begin december ben uitgerekend. De kans is heel groot dat mijn contract eind december afloopt (het is een pilot project en geen zekerheid dat die verlengd wordt). ik krijg dan na mijn bevalling nog 3 maanden WAZO... en daarna nog 3 maanden WW... Dan kan ik weer 6 maanden vooruit en in die periode (al tijdens mijn zw.schapsverlof) op zoek naar iets anders. Deze huidige baan is mij toch te ver en het is 4 dagen..dat vind ik nu al te veel... dus wilde sowieso iets anders... Verhuizen wil ik nog niet...de kinderen kunnen mijn slaapkamer dan nemen en delen. Die is groot genoeg. De babykamer van mijn dochtertje is eigenlijk ook een 2-persoonkamer, maar iets kleiner..daar kan ik dan lekker in. En zo zijn er ff wat meer dingen die ik op papier voor mezelf kan zetten...misschien met hulp van het FIOM? Ik heb mijn vriend vanavond verteld dat ik zwanger ben... Ik kreeg geen enkele reactie. Helemaal niks. toen ik vervolgens vertelde, met een duidelijke brok in mijn keel, dat ik voor a.s. dinsdag een afspraak had in een kliniek voor een overtijdbehandeling..kreeg ik weer helemaal geen reactie. Geen woord...en geen blik.
@assi Dat berichtje komt idd al weer anders over dan je eerste berichtje...ik was daar zo ondersteboven van... Heel veel sterkte met je keuze