Haha idd. Ik vind dat best moeilijk voor iemand anders om te oordelen ,ik ken de persoon niet persoonlijk nog haar of hun kind of kinderen. Als je kind er baat bij heeft waarom niet ,onze oudste is licht autistisch dus als ik niet oplet is hij tureluut gedraaid terwijl de jongste maar een blik moet krijgen en het is ok
ik ga ook wat doen..zal het topic later opzoeken.. lilalien mijn zoon heeft ook een lichte vorm van ass
tsjah...ik had maandag enorme buikpijnen...werd er mee wakker...echt verschrikkelijk...ga ik om kwart voor 5 in de avond naar de gyn is ei weg...terwijl ik nog wel buikpijn had....dus misschien is die toen de pijnen begonnen gesprongen bij mij...en waren de rest napijnen. Als je met echo kijkt zit er veel vocht in eierstok en erachter...sow...dat lijkt me wel pijn te moeten doen...(deed het ook hahaha)
heb dit net gelezen. mocht ik morgen ook weer bijna posi zijn kan het zijn dat eitje door stress of wat anders op zijn plekkie blijft zitten. hoop dat istraks toch wel springt http://www.babycheck.nl/index-2.html
yep bijna 5000 berichten dus tijd voor een nieuwe . zijn al halverweg maart kwil meer rose zien................
Hee subke, en kris zie ik ook, en zomaar, gezellig hoor met de 3 musketiers erbij, hihi, ik ben melig, oh oh
hahah hallo iedereen. ben wel melig maar ook verrekte moe. zal wel van het gekrik komen (vanaf zondag al elke aaf en gaan nog ff vrolijk door) zo maar es een test doen