zit wel goed lilalien...jouw meisje blijft goed zitten hoor!! ja meisje...dat komt in me op hihi...nu eens kijken of het waar is!! En of het idd allemaal goed gaat......ik heb het gevoel van wel!!!!!
pff mn buik kriebelt alsof ik verliefd ben hahahahaahahaahahah manlief is aant werk dus kan nie verliefd doen en dat nog wel op mn trouwdag
tsjah..leyshena.....wij gaan altijd uit eten in een leuk tentje hihi... Het tentje waar we onze eerste date hebben gehad is beetje ver weg.......(amsterdam) maar dan doen we het hier goed...kleine meis is er toch bij dus echt iets speciaals doen wij er niet mee... Maar lekker vanaaf gezellig met hem knuffelen en baby dancing hahahaha...dat is ook leuk!!
ach ja sommige voelen zich nu top, maar iedereen is anders en ik voel me wat minder...maar komt helemaal goed..geen klagen. jij ook lekker zwanger zie ik, gefeliciteerd, genieten nu! xxx
een meisje ,zou mooi vanpas komen met alle kleertjes wat ik nog heb ,maar we twijfelen of we het willen weten. Aande ene kant het bespaard me veel tijd ,moeite en stress om alles klaar te maken want dan is het ook in orde en aan de andere kant bij de 1e wisten we het niet en dat was ook magisch zo van wat floept eruit Klinkt iets stoms misschien maar alle kledij bijeen ook unisex heb echt enorm veel (thuis niet staan maar bij vriendin gestokkeerd)ik zou een heel voetbalteambaby's kunnen kleden
en met kruitvat 2 voor 5 dan, zijn volgens mij altijd erg duidelijk en niet vals positief (tenminste bij mij nooit) ik hoop het zo voor je meid, ga heel hard duimen! hallo subke, lang niet meer gesproken...gaat alles goed met je? x (ik weet het gaat via rimar en msn.)
ik zou het niet weten, na 3 maanden voel ik me wel iets beter, maar blijf snel moe en vooral na een dag werken. deze week 2 keer migraine gehad pfff.... maar goed kan het alleen maar accepteren en doorgaan. hoe voel jij je? klachten moe?
@ RIMAR... vervelend dat je nog 1,5 week moet wachten tot je eerste echo...ik kreeg m met 10 weken al, waarschijnlijk per regio en verloskundige verschillend. nog even doorbijten meid, maar ik dacht maar zo: geen bloed verlies geen krampen, moe, soms misselijk (moest echt op tijd eten) dus er is wat in mijn lichaam gaande dus zal wel goed zitten en dat zit het bij jou ook zeker! xxx
Als het te erg wordt best aankaarten het kan zijn dat de kleine op een slagader ergens duwt en je zo de migraine veroorzaakt. Ja best vaak en snel moe heb zo'n hamertje dat s'avonds komt kloppen en mijn man vind dat hilarisch... , bandenpijnen ,vaak plassen ,dan hier honger in de volgende dag het niet moeten en omgekeerd
Moet doorgaan naar de school van de oudste , hou je goed 3kats en moest er wat zijn kom gerust naar hier praten hoor! Groetjes
haha! hamertje ken ik (gelukkig nu niet meer zo erg) kon zittend op de bank in slaap vallen.... leuk he die veranderingen in je lichaam? geniet er maar lekker van...het gaat best snel hoor! x
ooh die hamer...ik kon op de wc vaak in slaap vallen...als ik te lang zat hahaha. ik ga ff stofzuigen en de papieren van gisteren belasting aangifte opbergen...misschien ook nog wel dweilen......en ff wat was opruimen!! Pftttt zo geen zin....waar is de zin.....waar is de zin....verdwenen met mijn ei!!
@3Kats: ik heb in mijn album testjes staan van kv 2 voor 5 euro dat ik begin deze week gedaan heb en die zijn ook licht positief, dus heb vandaag die cb gedaan en ook hééél licht positief, dus ofwel is het al de verkeerde kant opgegaan, of het is nog maar heeel erg pril en dan zie ik zondagochtend wel een duidelijkere streep op de cb (heb een pakje van 4 testen gekocht voor 13,99 euro)
misschien was je eisprong wel later...en was de bloeding een tussentijdse innesteling...een vroegere....en daarom test je nu zo licht!! Ik hoop het...
ja het kan allemaal hoor wat je zegt, ik hoop het zelf natuurlijk ook, maar ik zal het zondag wel zien hé, als het dan niet donkerder geworden is dat streepje, dan weet ik ook wel hoe het in elkaar zit hoor
de laatste (geslaagde) ronde heb ik hem gewoon gezegd dat we 6 dagen rondom ei elke dag gingen klussen. T werden er uiteindelijk 10 omdat mn ei laat was de laatste dagen was het niet heel geweldig meer en daarna hebben we het dan ook een tijdje niet gedaan