@misschien zwangere Yaraah en Leyshena, spannend meiden! Ik hoop voor jullie op een duidelijke test dit weekend.. Hier zelf-bedachte NOD zonder bloedverlies tot nu toe..
idd spannend... sinds ik van de pil af ben zijn me tieten gegroeid zeg auwwwwww. nu zo ff op de otto kijken voor nieuwe bh's
ik ga zo een kv test halen en nu niks meer drinken dan doe ik er misschien vanavond rond 9 half 10 of morgen nog 1
hey meid, Ik denk wel dat die van kv gevoeliger zijn dan die van cb én die van de drogist... ik had ook een heeeel licht posi kruis deze morgen bij cb, maar krijg hem ook niet op de foto, dus ga dan morgen of zondag nog maar ééntje doen, maar met ochtendurine deze keer
Mmh, had ik ook wel gewild.. nou ja, niet auww natuurlijk, maar mijn bescheiden B-cupje mag best wat groter misschien ooit als ik zwanger ben
ik zat altijd op 75b. ben erg dun dus paste goed bij me lichaam en geen last van maar tis nu 75c geworden.. heb net wat bij de otto besteld whahah... paar/lavendel kleur met boxie en bruin/coffee kleur met boxie... nu moet nog komen whahaha
Heb weer buikkramp heh aleen die roze/bruin is verder niet meer gekomen gelukkig heb zo een dorst maar mag dus niks meer drinken nu.. Heb 6uur voort laatst gedronken ongeveer dus zal ik na gtst testje doen? Of nog iets later?
heey ladies, misschien een hele dome vraag hoor. maar als je ongi bent heb je dan een eisprong gehad? of als je temp omhoog is gegaan heb je dan een eisprong gehad?
euhm ja als je ongi bent is je ei geweest, weet dat je de 10e dag van je 1e adg van ongi met ovuteste kan beginne. maar van tempen geen verstand... ei komt ongeveer rond de 14e dag. bij de 1 wat eerder en bij de ander later.. bij mij is ie bijna altijd te laat
Hmm ik las op de andre verpakking van de eiegen merk drogist dat je 2 uur niet mag drinken enzo ff pakken en lezen ahhaha
waarom test je al 8 dagen voor je nod? zou pas zeker over een paar dagen pas weer testen. je had toch pas je ei gehad? of zie ik dat verkeerd? nu zal ie vaag blijven of nega. bedoel het niet lullig hoor, maar zo voorkom je een evt teleurstelling voor jezelf...gun het je heeeeel erg hoor!! wel erg spannend...weet je zeker dat je ei niet veel eerder geweest is? dikke kussss en me duimen draaien voor een vette roze streep! ook voor jou jaraah!! duimen overuren! liefs mamatje