nee joh ben helemaal niet boos joh aahahaha ik zie nu ook pas dat je het anders geschreven heb ivm de banner ahhaa je zei aan de banner te zien dat ik heb getest ik d8 dat je zei aan de banner te zien ben je veels te vroeg ahha ja ik wilde mn ochtendurine bewaren en dan smiddags testen halen snapie ik kijk dan wel ff haal wel kruidvat testen 2 voor 5 knuff
@Leyshena.. gelukkig! Met betrekking tot bewaren ochtendurine.. kijk ff hoe je 'm bewaard, volgens mij maakt dat nog wel uit voor het testen. En we willen natuurlijk allemaal dat je een knaltest hebt maandag! @Lilalien, dankjewel!
Hoi Jenny, welkom hier...tja, wat je voelt, het zou zo kunnen zijn natuurlijk, maar kunnen ook hersenspinsels of aankomende ongi zijn.. nog even geduld, dan weet je meer....
niet veel geschreven hier zeg...ik heb natuurlijk ook niet veel meegeholpen.. had het nog al druk.. ook ben ik zo in mijn menstruatie week minder enthousiast... misschien wel herkenbaar? verder nog testers geweest? we zijn al weer een mooi eindje op weg in maart.. ik heb al weer van alles gedaan, gesport, gedouched, dieren verzorgt, gegeten en het huis gedaan,... nu straks weer verven,... fijne dag allemaal!
Hey meiden was ik heel ffies...moet nog paar daagies wachten maar heb zo geen hoop deze ronde.....ik geloof dat mijn geloof beetje op is erin.....en ik ben zooooooooooooooooooo moehoeeeeeeeeee vast last van voorjaarsmoeheid.......
niemand meer aanwezig ik ga ff een lekkere douche nemen en boodschappies doen en daarna het huisje weer tot vanavond misschien xxx
dat is waar....maar met 10 weken een kloppend hartje zien geeft nog maar 3 % kans dat het mis gaat zei mijn verloskundige, maar goed nog eventjes wachten en dan zie je jullie spruit, komt goed! x
ik wil me er niet mee bemoeien maar je weet dat je geen kattenbak mag verschonen als je zwanger bent? x
ja, lijkt me goed, zie: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/107035-bewaren-ochtend-urine.html
Draag plastieken handschoenen (zoals bij de kapper)en heb mijn bloedonderzoek naar toxo enz nog niet gehad. Maar euh is lief dat je aan me denkt
haha geen kattenbak scheppen? toxoplasme komt van een virus genaamd "kattenziekte", dit komt wel idd naar buiten via ontlasating, kattenziekte komt bijna niet meer voor, en word tevens voor geënt, als je een binnenkat hebt, geënt of ongeënt ach.... kan je gewoon de kattenbak scheppen. bij deze is dat gelijk uit de wereld ik heb 13 (binnen)katten, alles word op tijd geënt, kittens er ook nog bij, en zelfs nog kittens op komst, en ik zal gewoon zelf elke dag alle bakken scheppen wanneer ik zwanger raak, want ik weet dat het totaal geen kwaad kan.