Prima ,hoe is het bij u ,voel je je al wat beter? Ik ga wat spelen met de kids en rusten tot het advondeten is. Doei!
@lilalien, haha ja nog 4 dagen idd, en als me LF weer 11 dagen is.... is het vandaag maar ga uit van 14 dagenLF, dus nog 4 dagen, ben niet ziek, niet zwak ziek en misselijk, niks eigenlijk, bruis juist van de energie, maar ga ook woensdag niet testen HAHAHA wacht tot vrijdag op me verjaardag, als ik dan durf te testen zal ik het wel doen denk ik. xxx
Zucht, was het maar alvast zover, maar ik voel niets. Niets! Anders dan de keren dat ik wel zw was, want toen voelde ik me echt wel zwanger. Ik wist het meteen iedere keer. Dus weinig hoop.
Mijn NOD was gister. Heb een test gedaan maar die was ongeldig :S Dus nu is mijn vriend een nieuwe test halen (omdat ik zelf pas geleden aan mijn voet geopereerd ben kan ik zelf weinig). Maar ik weet t niet want ben nog maar 2 maanden gestopt met de pil. En vorige maand was mijn cyclus 29 dagen voor het zelfde geldt is hij nu nog langer. Pfff wachten.. wachten.. wachten tot ik kan testen!
hoi Rianne, misschien moet je eerst eens beginnen met ovutesten om een ei te spotten? dan heb je meer een idee hoe lang je cyclus is
oja Rianne, bij kruidvat heb je 2 testen voor 4.99 (hier op het forum beschrijven we dat als: kv 2v5, mocht je het ergens zien staan) die werken erg goed, en zijn spotgoedkoop, elke maand een dure predictor of clear blue word je ook niet rijker van
lekker nassi gegeten met sate en gebakken eitje lekkr op zn indisch ..ben nu echt moe ga zo ff op de bank liggen
Ja eerst ff afwachten wat er uit de test komt. Anders ga ik daar maar eens naar kijken ja En nog bedankt voor de tip over de goedkope kruidvat testen die wist ik al. Ik koop alleen maar van de kruidvat
hallo, idereen ben weer vrij naar een dagje werken. ben moe en een opgeblazen buik... broek normaal veel ruimte nu niet pfff.... zo met vriendje naar het ziekenhuis. is gevallen en zere duim hahaha de sukkel
Hoi , Mystik ik duim hoor! ZOmaar ,al geweest met je vriend naar de dokter? Hier is het ook rustig in huis
hy net avonddutje gedaan ff uurte op de bank gelegen heerlijk toen de kleine meid gedoucht en nu op de bank met zak chips hihih zo nanny mcphee kijken op rtl 5 echt een leuke film en de kleine vind het ook leuk hier nog iets bijzonders?
ja heeft de handel gekneust. wij gaan zo ik hou van holland kijken met chips. maar nog niet veel zin in pff. ben vreselijk moehoeeeeeeeeeeeeee