Tja maar je doet het voor een goed doel hoor, ben ook hartstikke moe maar dat is het gevolg van ............
jep idd. zekers. ja bij jou wel is voor mij nog ff te vroeg om dat te zeggen miss wel op na een nieuwe ronde. weet nu wel defintief dat ik niet kan testen op mijn vriend zijn verjaardag ei dus mega laat)
Goed en moe (kort omschreven, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap, oeps sorry subke maar minime vreet nogal veel van mijn energie)
mhmmm. morgen maar weer. test blijft volledig wit zelfs geen c streep. bewaar de ander voor morgen... weet neit of die van lilalien morgen al binnekomen vandaag nog niet. maar klussen voor de zekerheid
Ja daar kom ik nu ook achter, pfffft maar gelukkig nog maar een half uurtje werken en dan lekker naar huis toe
ja, en ik moet er ook weer vandoor.. heb nog iets wat vandaag gedaan MOET worden en wil echt nog wel eens optijd naar huis... dus: fijne avond allemaal, lekker klussen Zomaar en rustig genieten Rimar!
helaas mislukte test, kan gebeuren (ik spreek uit ervaring), ben op den duur gewoon urine in een wegwerpbekertje op het werk gaan opvangen om zo in alle rust de test te gaan doen
das super lief.. echt waar *zwaait als 'n dol konijn naar alle (2) aanwezigen hier* 'edit: 3' Dikke knuf nog hè Yaraah.. vind 't echt vreselijk voor je