ooh yaraa!! HCG verdubbeld met 2 dagen pas echt...hihi..maar begrijp je testdrang wel....morgen nog een doen en dan alle testen van dag tot dag achter elkaar leggen...kijken of ze donkerder wordn! Lilalien, mijn NOD 1 april...grappig he...
Oki Charmed voor u eerst duimen en dan Miran Yaraah haha ik ken je drang tot testen ,meid het zal wel goed zitten en idd .als je zwanger ziet staan zou je nog denken :Is 't echt zo Ik zal met hcgtjes komen strooien eens ik me zekerder voel dan zijn het mega hcgtjes
ja het is allemaal zooooo onwerkelijk nog, maar eigenlijk maak ik daarmee mezelf en jullie helemaal gek... nu wacht ik echt tot dinsdag om te testen hoor, dan moet de streep duidelijker zijn hé en anders is er toch iets mis... sorry voor mijn gezeur hoor
je zeurt niet!! En ja ff wachten tot dinsdag....hopelijk is die dan donkerder...of echt knaltest!! Als het niet zo is....dan denk ik dat je beter naar je ha kan....mogelijk een bbz???? dan stijgt je hcg toch ook maar langzaam? bah wil je niet bang maken...maar ik denk als een test in een week nog niet donkerder word....mogelijk dat er iets mis is....
Mee eens en nu gaan we bokes eten . Tot strakjes en twijfel niet te erg aan jezelf en probeer + te denken!!!
ja daar heb ik ook al aan gedacht hoor dat het misschien allemaal wat te traag gaat, maar ja zoals je zegt, ik ga dus mooi afwachten tot dinsdag en dan pas de conclusie trekken
Ik ben blij voor je dat het weer een streepje gaf.. maar *streng-modus-aan* je weet zelf eigenlijk ook wel dat je iets langer moet wachten om het HCG te laten verdubbelen en een knaltest te krijgen *streng-modus-uit* In het algemeen: waarom is zwanger worden/zijn niet wat duidelijker.. EDIT: ik ben echt veelste langzaam.. alweer een hele dialoog hier.. kom ik nog een keer met m'n reactie
ja ik weet het eigenlijk ook wel dat het langer duurt voordat het hcg verdubbelt... daarom belook ik plechtig te zullen wachten tot dinsdag om nog eens te testen
haiiii dames, yaraah wat goed dat je streepje al meer donker is geworden! nou had gisteren nog een testje gedaan voor de zekerheid maar die was nega... zal dus echt komen die hoge temp doorda ik last van me keel heb.. volgende nod is 18 april...mocht ik dan wel zwanger zijn dan is mijn bevallingsdatum 26 dec. een vriendin van mij is paranormaal, die zei van vorig jaar dat ik eind 2009 net zou bevallen, toen was ik als ik die vmk niet gehad zou hebben eind nov uitgerekend... misschien heeft ze het jaar niet goed door gekregen en klopt het nu? hoop het!!
yaraah spannend joh echt waar ik hoop dat je dan dinsdag een knaller hebt!!!! ja ik heb ook weleens gehoord dat bij somigge het hcg langzamer gaat dat kan tog ook.. ik duim voorje !!
mammatje ik was ook ziek mn temp steeg ook ik was verkouden had savonds verhoging en en snachts hoesten en zweten.. ik denk dat het misschien daardoor komt dat je temp steeg.. want de volgende dag was mn temp weer zoals voorheen
he meis, *geeft hart onder de riem knuffel* snap je helemaal hoor...het is ook niet niets, zo lang te moeten wachten! ik duim heeeeel hard voor je, en de vermoeidheid kan een goed teken zijn he? duim, duim, duim!!!