BOE Na een paracetamolletje gaat het al beter en wat eten. Peins dat mijn waarden te hoog stonden ,stond ook te trillen op een bepaald moment Yaraah en Ley ,snap jullie hoor ,doe maar rustig aan! Incognito ,wanneer mocht jij naar de dokter voor echo enz? (sorry als je het misschien al 100 x gezegd hebt maar ik vergeet...) Groetjes
voel me prima, hoewel ik sinds een uurtje wat last onderin de buik krijg, wat drukkend gevoel ofzo kan het niet omschrijven precies, dus ongie zal wel onderweg zijn denk ik.
Sorry had net telefoon. Mystik knap hoor ,het kan alle kanten op e! Wij hebben kroketjes met broccoli melksaus ,biefstuk met peperroomsaus gegeten ,de kindjes kip krokant erbij
Mmmm ben aan't denken wat te gaan strijken geen zin maar ook geen zin om die berg nog groter te zien worden Groetjes
lilalien thnx voorje medeleven ben echt in spanning ik ga zo strijken (als ik spanning heb ga ik strijken en poetsen hahha) morgen heb ik zekerheid hoop ik pfff zou vreemd zijn als de test nega zegt maarja we zien wel ik heb honger zin in macdonalds joh haha
pff wat duurt de dag lang. Ik ga vroeg naar me bedje. is het snel morgen en kan ik hoopelijk testen. Laat het jullie weten morgen!
vervelend he dat wachten... als je niet zwanger bent kan het maar beter zo snel mogelijk doorbreken omdat je dan weer verder kan, veel succes!
Nou weet ik dat ik nog niet mag zeuren over mensen die informeren of het bij ons ook al zover is omdat ik nog geen 4 maanden gestopt ben met de pil, maar ik vind het toch raar dat mensen die zelf moeite hebben gehad met kinderen krijgen (uiteindelijk 2 schatjes, maar ze zitten niet voor niets >5 jaar uit elkaar qua leeftijd) het gewoon plompverloren tegen je zeggen.. stond ik dan.. kreeg echt de neiging "ja, we willen wel, maar m'n cyclus komt niet op gang".. :x