pff dat zou ik echt niet kunnen zeg! ik hoop echt dat je hem over een paar dagen een knaltest kan overhandigen!
meis, ik hoop natuurlijk erg dat je zwanger bent, maar ik zie geen (duidelijke) streep... alleen op de middelste test zie ik het negatief een half pennestreepje... ik zie dat ik de enige ben die zo reageert.. en nogmaals, ik hoop verschrikkelijk dat je zwanger bent, maar ik zie het niet.... misschien toch de 2 voor 5 van de kv doen? die geven zeer zelden vals posi! dikke knuffel en op naar een vet posi test!!
aaaah meid komt allemaal goed hoor het gaat ze helemaal niks aan toch waarom het nog niet gelukt is dikke knuffel
ja! Vanmiddag een gigantische high tea gehad met vriendinnen! zit er nog vol van! Waren er half 7 pas van thuis
Thanks ladies.. en natuurlijk komt het allemaal goed, maar na een negatieve test is het toch ff balen! Oke, ik ben ff een paar daagjes weg.. voor het werk naar het buitenland, eens kijken wat je krijgt in een hotel dat 180 euro per nacht kost En dan hopelijk bij terugkomst door met ronde 3...
naar is dat he? als mensen zulke dingen zeggen... pfff... en zeker als ze het zelf ook niet makkelijk hebben gehad, snap ik daar niets van...
niks te vertellen, ik ben alleen hartstikke zenuwachtig voor dinsdag... intake en hopelijk ook meteen de eerste echo....
Dat is spannend!! Maar ik bedoel, ik heb nog helemaal niet getest. Vond ik nog niet nodig. Vandaag moest ik ongesteld worden maar heb nog helemaal niets. Dus morgen echt mijn EERSTE test
OO SPANNENDDDD CHRISSIE IK DUIM VOORJE HEB JE GEEN ONGI GEVOEL HELEMAAL NIKS? EN ALS JE ALTIJD OPTIJD BENT DAN DENK IK VOOR JOU WEL RAAK whoehoee spannenddd
Ja gister echt heel erg en vanochtend ook. Dat ik vanochtend echt had van nou laat het nu maar komen. Normaal als ik dit voel is het binnen een uur raak maar nu helemaal niets. Heb heel klein beetje hoop nu Vorige 2 x allebei 24 dagen.
pfff. zat net alweer ff over me rug heen te voelen. heb ik nog meer pukkeltjes op mijn rug dan gister. heb hiernooit last van. en ze doen zeer zucht. hoe ken dit?
Leyshena: Ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik het met de beste wil nog niet zie, maar wie weet, morgen wel?! LilaLien: Hihi, ik heb het geloof ik nog niet gezegd, ik heb de eerste echo 8 maart gehad (7wk5), en vorige week toen ik opgenomen werd in het ziekenhuis, kreeg ik ook nog een echo, om te kijken of er niet stiekem 2 kindjes zaten (8wk4) En dan krijg ik 1 april de termijnecho nog bij het echocentrum en daarna niet meer tot de 20 weken (helaas!) Jij mag volgende week alweer voor de volgende echo he?! Leuk en spannend tegelijk! Mystik: Grijp maar goed, nog 3 dagen tot testen zie ik . Je kunt ze goed gebruiken voor een mooie knal test Chrisie: vrij nieuw hier he?! Spannend! Hoop dat je morgen mag testen en dan natuurlijk ook 2 strepen hebt Jessie: jeetje meid, dat is ook gewoon vervelend . Gelukkig kun je hier je beklag doen! Sommige mensen zijn zo bot af en toe! Lekker gaan genieten in dat hotel!