spannend meis!!! ik was ook zooo zenuwachtig, maar als je eenmaal een knipperend hartje hebt gezien, kan je dag niet meer stuk!!!!
pfff...nou, hier is de menstruatie weer bijna de deur uit...he he... vervelendste deel van de maand weer gehad... straks weer opweg naar mijn ei... hoop dat het deze maand raak mag zijn... ben tot nu toe zeer geduldig (al ze ik het zelf) maar begin nu toch wel onzeker te worden en de kriebels te krijgen... overbuurvrouw zwanger van de derde... dacht toch stiekum.. ik wil ohook....slecht he?. nou ja, mijn cyclus is in elk geval prima.. ik probeer nog maar goed te sporten en af te vallen.... vul ik mijn wachttijd toch nuttig en gezond in ... liefs!
Incognito hey ik had ze op een ander topic staan op mijn eigen profiel zie je ze idd nie goed klopt! Maar op een ander topic zagen ze hem ook hij is ook heeeel erg licht hihi xx
zullen zien dinsdag moet ergens de innesteling zijn alst raak is... boobs doen echt zeer weer pfff... bultjes erin zeg maar en hard
Paloe meid goh ken je gevoel ,kun je je gedachten verzetten tot dan? Chrissie toi toi morgen! Ingef ,knuffel! Ben niet aan de strijk geraakt ,vriendin belde me dus gered door de foon haha. Wel een ambetant opgeblazen gevoel ,kan niet wind laten of poepen jak!
Ingef: Ik hoop ook op een mooie, zwangere ronde voor jou nu! LilaLien: Hyperemesis gravidarum, zoals ze het in het ziekenhuis zo mooi noemen, ofwel extreme zwangerschapsmisselijkheid. Was uitgedroogd, omdat ik niets meer binnen kon houden. Nu dus weer een paar dagen thuis en het gaat redelijk. Paloe: hee datumgenootje En anders slepen wij je wel door die twee lange dagen heen!
ik heb ze ook bestudeerd....kan ook niet echt iets zien... ik pleit ook voor de k 2v5... duim nog steeds! xxx
Hallo girlies! Ik zag geen nieuw roze op de lijst? Shippss dat gaat niet goed hoor!!! Ingef stond volgens mij nog niet op rood? Balen hoor van de ongi's! Yaraah nog steeds een twijfeltest? Hopelijk wordt ie snel dik posi! Incognito, jeetje meid, dat klinkt heftig! Gelukkig dat je weer thuis bent en dat het wat beter gaat nu... krijg je nog pilletjes oid tegen de misselijkheid? Ik hoop dat je er niet meer zo'n last van krijgt want dit is natuurlijk niks... MrHeitje is weer thuis! Joepiee ben weer helemaal gelukkig Vannacht bij thuiskomst natuurlijk gelijk hot&steamy geklust . We are ready for the next round! *boioioioionkkk* Mystik: nee niet ongi worden hoor! *doet idioot anti-ongi-dans voor Mystiklady* Leyshena, wanneer ga je weer testen? Ik zal binnenkort ff een foto maken van mn canvas-projectje hier MrHeitje vindt het gelukkig errug mooi en de schilderijtjes hangen nu al aan de muur!
@heitje morgen ga ik testen ...dan ist weer 2 dgn geleden @ladydii ja heel licht is het nog ik ga reportage kijken en dan naar bed dan is het snel morgen en dan hoef ik niet meer naar deze testen te turen hihi slaap lekker iedereen xx
Goedemorgen, Wel vroeg zo, maar wou het jullie toch ff laten weten. Anders word het pas vanavond om half 11. Vanochtend test gedaan en is negatief. Helemaal niets te zien. Zelfs geen heel licht streepje. Maar ik blijf nu hopen. En mocht het niet zo zijn gaan we vol goede moed volgende ronde in. Groetjes
balen meid!!! echt balen. geen leuke kado voor je verjaardag... heb zelf ook al het gevoel dat ik gewoon ongi ga worden moet nog 10 dagen wachten anyway frisse moed naar de volgende ronde knuf zal zo na me werk gaan. bah tis mooi weer