Zou ik persoonlijk niet doen je bloed wordt vanmiddag geprikt en dan heb je morgen zekerheid, zo'n test gaat die zekerheid toch waarschijnlijk niet geven ( als ie weer zo licht is tenminste) en dan kost t je alleen maar weer een paar euro....
ik heb net bloed geprikt idd:d maar ja ik wilde tog iets zekerheid heb het hele weekend gewacht op vandaag hahahah
goedemorgen allemaal, happyhippo gefeliciteerd hoor, leyshena ik heb slechte ervaringen met die tests met paarse dop, gaf bij mij negatief aan terwijl ik toch echt zwanger was, die gebruik ik nooit weer.
hallo dames.. ! .. hier even een berichtje van mij hoe is het hier al nieuwe zwangeren ? hier gaat het goed ik weet alleen niet of mijn banner klopt. aangezien ik laatste keer 31 dagen was toen werdt ik pas ongi dus ik moet even kijke wanneer de ei komt gelukkig voel ik hem en we klussen vanaf gisteren .. dus dat maakt he wel wat makkelijker ik ga nu even boodschappen doen en naar de sportschool.. doeiiii
Meiden, ik heb een hele lieve man. We zijn beiden een aantal jaren geleden gestopt met roken. Maar er mag bij ons af en toe best nog wel in huis gerookt worden. Nu krijgen we as. zaterdag een feestje (hebben we vorig jaar ook gehad) waarbij er ontzettend gerookt gaat worden, ruimte zal behoorlijk blauw zijn, en ik kan tegenwoordig stukken minder over rook enzo, zelfs in kleine kring. Dus manlief gisteren toen we het erover hadden heel resoluut van dan gaan we ons huis bij deze volledig rookvrij maken en blijf je zaterdag maar lekker thuis, zeg ik wel dat je je niet zo lekker voelt of zo. Lief istie niet?
Hee meid, we willen eerst een goede echo gezien hebben dus hoogstwaarschijnlijk in het weekend voor pasen, maar die mensen moeten dan ook kunnen, maar ik mag dan ook de bedrijfsbus lenen, dus dat is dan helemaal goed
Nee dat past helaas niet meer, ga pas wijzigen als ik echt helemaal zeker van mijn zaak zal zijn. Maar op 30 maart heb ik om 09.40 uur de echo en om 14.00 uur 2e afspraak bij de vk.
Ja volgens mijn berekeningen ja, ben benieuwd wat de echo ervan zal zeggen, spannend hoor, nog een week te moeten wachten
meide ben bij kv geweest heb de 2v5 testen moet de urine wel of nie op kamertemp komen?? ben zo nerveuss datik alles vergeet