Nod Maart Deel 2

Discussie in 'NOD forum' gestart door zomaar1986, 17 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ooooo neeeeee heb ik Subke nu net gemist

Ik heb weer getest (ja ik zou wachten tot morgenochtend maar kon niet) en die was dus wel negatief... wat er ook mag geweest zijn, het is er niet meer...

2. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

haha ja denk ik ook dat er wat miss is gegaan. maar door de plee gespoeld. vanmorgen was ie nog bijna gelijk aan de c streep. mocht ei komen dan zou hij morgen toch nega zijn. aangezien gister ook bijna gelijk was.

ff kijken wanneer ik die doe, denk op werk en extra lang zitten...

doei doei subke.. dus iedereen laat me zo in de steek omstreeks 5uur wat balen weer

3. Duploke

Duploke Niet meer actief

*keert ff terug om Yaraah hééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééle dikke knuf te geven*

4. zomaar1986

balen... dan wel een hele korte ongi gehad. ben zelf meestal 2 dagen vinda dat al vrij kort. maar 1 dag pff.

dan is er idd denk ik wat mis gegaan. sterkte ;)

5. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Bekijk bijlage 59439

6. zomaar1986

zwaai zwaai na subke....

7. zomaar1986

8. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    bedankt Subke, Rimar en Zomaar...

Ik zal het maar van de positieve kant blijven bekijken hé, ik kan wel zwanger raken.

9. zomaar1986

idd en als je dat maar in gedachten houd... op na de volgende rond...
    dan houd ik mijn plaksel en lijm bij de hand. heeft rimar ook geholpen

*nu ikzelf ook nog es*

10. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    helemaal goed, nu moet het nog blijven zitten, wie weet deze of een volgende ronde, ik duim gigantisch voor je hoor, en als het nodig bent overlaad ik je met omahcg dat is magnifiek spul hoor

11. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    bedankt hoor

12. zomaar1986

stuur maar.. miss duikt er een zwemmer op me eitje af. en heeft hcg nodig om te plakken whahah

13. zomaar1986

krijg koppijn pfff

14. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg

15. zomaar1986

dit neem ik alvast en hopelijk wil de zwemmer blijven plakken in me ei... dat weten we pas in april en niet op mijn vriend zijn verjaardag :(

16. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Als het maar een knaltest wordt dan maakt dat toch niet uit???

17. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ook jij heel erg bedankt

18. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    ja hoor graag gedaan, ik heb net een hele lading hcg gedeponeerd, dus als je nog een voorraadje aanleggen wil voor later..............

19. zomaar1986

dat is ook zo. maar aangezien het op een zaterdag was om te testen en ik moet werken wilde ik er een kado van maken.. wacht ie nog maar ff

20. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    wat in't vat zit verzuurd niet toch?

Deel Deze Pagina