Goh de tijd vliegt toch hoor bij iedereen! Ga me douchen ,lekker opwarmen ,heb ijspegels van handen en voeten. En eens zien wat aan te doen want s'avonds al een dikke buik maar nu ook al overdag meer en meer (zie fotoalbum). Kus!
Hey dames heb hier steeds verdrietjes...woensdag is weer testdag voor mij en mijn gevoel zegt dat t weer niet zo is deze maand. Als dat klopt gaan we terug naar de FA om verder te gaan kijken en dan zal het denk ik wel richting de inseminatie gaan......ik word er zo moe van dat gedoe aan mijn lijf, de hormonen die overal heen vliegen en ik die er niet veel stabieler van wordt ....pffff....sorry moest er ff uit
Ja het is af en toe en hele lieverd hoor, hihi, hij begint ook steeds meer mee te leven, het gaat toch nu echt wel echt worden hoor, vast en zeker veel meer na de echo.
Meiden, hier een heel ongeduldig type, ik heb vandaag al een testje gedaan, omdat ik gewoon voel dat het zo is als de andere twee keer dat ik zwanger was. Bloedneus, moe, honger, steken in lies en zeurderig gevoel in onderbuik etc. En... heeel licht streepje. Heeeeel licht. Maar, het kan natuurlijk nog alle kanten op. Ik kan gewoon ongi worden, volgende week etc. Ik ga zeker niet te vroeg juichen, want ik heb net een mk achter de rug na 12 weken, waarbij zelfs op de tweede echo pas bleek dat het mis was, nadat we met 10 weken al een perfecte echo met kloppend hartje hadden gezien. Afwachten maar, dus. Niet alleen tot NOD, maar tot (ver) na de 12 weken!! Zen
Hello ladies Ook maar even een updatje over mezelf (voordat ik de oudste weer van school moet halen). Eigenlijk is hier vrij weinig te doen...ik voel écht werkelijk niets, ik vermoed ook gewoon dat de duivels vrijdag komen. Vorige week wel een paar kleine dingetjes, maar mijn gevoel zegt dat het deze maand niet raak is. Maar goed, we zullen het vrijdag zien
Hee meid dat is ook logisch toch, je wilt zo graag en hebt er veel voor over, en af en toe je eventjes afreageren is alleen maar goed, dat lucht in ieder geval op toch? En daarvoor hoef je echt niet je excuses aan te bieden hoor, we zijn er voor je hoor, hoe dan ook
meide ik moet f een nagel laten repareren om half 2 ongeveer ben ik weer thuis...dan zet ik de foto erop! xx
@leyshena oehhh spannend!!! Op naar de kv! Enne echt zekerheid met bloedprikken heb je toch pas als er een paar keer is geprikt en een stijging van het HCg is vastgesteld? Urine voor mvm moest ik gewoon op kamertemp bewaren en de test was goed dus.. Lees net van je posi test, gefeliciteerd! @happyhippo: echt wel een streep hoor!HCG^100 000ste voor het plakken! @ lovepeet: k hoop echt voor je dat het deze ronde raak mag zijn! Hopelijk mag je dan samen met zomaar (en natuurlijk een hoop anderen) door naar de zwangeren! @ charmedknorrie: *knuffel!* @ Zen alvast voorzichtig gefeliciteerd!