hallo dames ik heb even een vraag als je zwanger wilt worden is zwemmen dan wel goed en een turks stoombad? gr lovepeet
kan volgens mij geen kwaad hoor, al moet je bij zwangerschap oppassen met grote temperatuurverschillen en warmte. Dus dan geen sauna of stoombadbezoek meer, tenzij je het heel geregeld doet en je lichaam er helemaal aan gewend is
Volgens mij kan het wel als je zwanger wilt worden, maar als je zwanger bent en je wilt bijv naar een wellnesscentrum dan wordt volgens mij bronwater de eerste en de laatste 3 maanden afgeraden, en hoe dat met een sauna en turks stoombad zit dat durf ik zo niet te zeggen. Meestal staat dat wel tussen de regels van het centrum waar je naartoe wilt, als ik naar Fontana ga, dan staat het vermeld in de instructies die bij het bronnenbad hoort.
leyshena, ik zie heel licht een streepje hoor, ik zou als ik jou was over 2 dagen nogmaals testen en dan met ochtendurine
sorry dat antwoord kan ik persoonlijk niet waarderen ik ga er zeker van genieten en ik ben blij dat ik naar mn lichaam geluisterd heb!! succes
leyshena, is het een kvtest? want dan staat het lijntje wel ver naar links.. het is onmiskenbaar een streepje hoor, maar viel me even op (zie link hierboven wat de afstand bij kv moet zijn
Heitje: Hee meid, wat is dat nu? Had echt goede hoop voor je! Jammer Whahahhaahaha, misschien brengt deze maand wel enorm veel geluk! Het gaat redelijk nu, de pillen werkten niet, dus ik hou mijn gemak en het gaat wel goed nu Chrisie: Spannend! Mystik: Super balen meid Rimar; Héél lief, die man van jou! Super! Leyshena: GEFELICITEERD meid! Jippie! Deze streep zie ik echt wel CharmedKnorrie: Dikke knuffel meid . Zen: Alvast een voorzichtige felicitatie van deze kant dan! Ik ken dat wel hoor, zon test om je eigen gevoel te bevestigen