jaaaaaaa!!! Kijk er naaruit.......zo leuk..ze word alweer 2!! Grote meis.....slaapt sinds een week in haar grote bed......zonder slaapzak!! Kan ineens ritsen open maken, en deuren...en zelf de trap af zonder hulp....tsjonge...het gaat hard snif.... Maar wel leuk!! Echt genieten...ieder moment!!
iets beter, maar je kan hem beter in het licht houden, zo valt ie in de schaduw en idd gewoon plat neerleggen Maarre je bent zwanger hoor, nu genieten, basta!
hey meiden, kom ook ff piepen hier hoor zag positieve testje voorbij komen van happyhippo en leyshena, bij deze gefeliciteerd hoor meiden voor de rest niks nieuws van mijn kant of eigenlijk wel een vraagje: kan je een digitale test doen zonder dat je ochtendurine gebruikt?
zou ik gewoon niet doen Yaraah, staks is het net niet geconcentreerd genoeg en zit je in zak en as, terwijl je met ochtendurine wel positief had gehad...
Miran, goed dat je het kwijt bent, hoef ik het niet meer te doen Gelukkig houd ik me de laatste tijd goed in ! 1,2,3....
ik doe het sowieso vandaag niet hoor, maar ik moet morgen na mijn werk langs het kruidvat om er eentje te halen en dacht ik kan dan gelijk testen als ik thuiskom morgen, maar mss dat ik dan idd beter wacht tot woensdagochtend...
Dat geloof ik graag hoor, dus jullie gaan morgenavond het huis versieren enzo? En het gaat ook best snel hoor, alweer 2 jaar, en zeker een grote meid. Wat voor cadeau hebben jullie voor haar gekocht, ben niet nieuwsgierig hoor
je kan ook heel goed morgenochtend je urine opvangen en op kamertemperatuur (dus niet op de verwarming of in de koelkast) laten staan en daarmee testen. Heb je toch ochtendurine. (wel ff afdekken met folie oid)
Hihi, jaaah lekker versieren..zodat ze haar ogen uitkijkt woensdag... En kado...tsjah...we konden niet beslissen hahaha...nu kwam mijn mama met het idee. ik wil een fietsje geven..maar het is wel duur...100 euro....willen jullie mee betalen? Dus dat gaan we doen...woensdag kopen!! hihi...kan ze toch niet uitpakken.....dus mag ze zelf uitzoeken welke ze leuk vind.......
Dat is een leuk cadeau, en inderdaad die zijn niet goedkoop een goede fiets jammergenoeg. Je post zeker nog wel een foto van de birthdaygirl met dr mooie nieuw uitgezochte fiets???
hihi, jaaa als ik eraan denk.... we vieren het van half 4 tot half 9...mensen mogen mee eten hier... Dat leek me het makkelijkst...niet in het weekend...geen zin in...en toch op de dag zelf!! En net na haar slaapje totdat ze naar bed moet....dus geen gezeik dat er visite zit en ze niet wil slapen...en ik dus om half 5 een sjaggie kindje heb...wat de volgende 5 nachten niet meer wil slapen............. Dussss....kijk er echt naar uit..had ik dat al gezegd hahaha...Vorig jaar was terug denken aan bevalling...maar dit jaar ook!!! Dat gaat nog wel even door denk ik zo....