ik ga morgen de digitale kopen en dan pas woensdagochtend doen, zo is het zeker met ochtendurine en niet met bewaarde ochtendurine en dan ben ik nog een dagje verder en zou er toch zeker hcg genoeg in mijn urine moeten te vinden zijn...
Het lijkt me ook echt heel speciaal hoor de verjaardag van je kind te mogen gaan vieren. En je hebt groot gelijk. Wij gaan dit jaar onze verjaardagen tegelijk vieren met een BBQ, geen gedoe met hapjes, iedereen pakt zijn/haar eigen spullen en klaar is rimar. Het enige waar ik geen invloed op heb is het weer.
hey meiden, vroeger heb ik in een schommelwieg geslapen, donderblauw, en wit met blauwe hemel met beessies ofzo... verder precies de zelfde als deze... Bekijk bijlage 60592 en toen ik hem me lover liet zien in een folder, sleurde hij me gisteren mee om hem te bestellen in de winkel haha hij liep zo hard dat hij me hand er bijna afrukte, zo'n haast had hij haha
wij hebben bijna dezelfde! Heb er vroeger ook in gelegen! Die van ons is donker hout. hartstikke leuk en lief dat je mannetje zo enthousiast was/is!
Ja dat hoop ik wel hoor, nog een week geduld en dan mogen we ons kleintje gaan bekijken, vind het zo spannend allemaal
en ik ook! Spannend voor jouw rimar....maar komt helemaal goed hoor...lekker wurmpje ga je zien hihi... Ben benieuwd...ikzelf heb nooit een 12 weken echo gehad..maar met 8 weken...plopje met uitsteeksels..en dan 20 weken...volledige baby die er niet meer op pastte hahaha.
Ik ben in eerste instantie heel benieuwd of het 1 is of dat er toch stiekem 2 in zitten, qua leeftijd zou het kunnen en bij manlief zit het in de familie, en natuurlijk of alles erop en eraan zit, kloppend hartje ook heel erg belangrijk.
Hey meiden was ik weer ben even bij mijn mama langs geweest en even mezelf heerlijk laten gaan in een huilbui en even gescholden op hoe oneerlijk de wereld toch wel niet is. Lucht wel even op maar ben mijn dipje van vandaag nog niet te boven....nu op de bank met koppie thee en een filmpje en mezelf heel zielig vinden.. Enne miran ben het met je eens hoor
Charmed, een beste huilbui kan behoorlijk opluchten hoor, en dat is ook best heel erg begrijpelijk, tenminste vind ik van wel, dikke knuffel voor jou hoor meid
hier momenteel ook een beetje raar. snap er allemaal niks meer van. heb af en toe steken in mijn (.)(.) en heb giga emotiebuien heb me zelf echt soms niet onder controle en nog steeds geen ongi te bekenen. de testen ook nog steeds negatief. probeer er niet te veel aan te denken in de hoop dat het dan komt.
hey Charmed meid, eens goed uithuilen kan echt deugd doen hé, hoop dat het snel weer beter met je gaat enne dat jij ook snel op roze mag hoor tricia meid voor jou is het ook niet dat hé, zolang al overtijd en nog steeds negatieve testen