Ik ga eventjes rustig bijlezen , nou meiden heerlijk toch hier schijnt het zonnetje echt mooi , heerlijk !
wat gaat het snel he?... die van mij in augustus al weer 3!!!! snif.... nog even en ze hebben ons niet meer nodig...... knuff voor jou hoor meid, hoop dat je snel zwanger mag zijn...echt!!
Hey meiden heb al twee dagen zoiets raars rechtsonderin mijn buik doet t steeds vreemd steken alsof er een spier verrekt is ofzo en als ik er dan op druk voel ik soms alsof er een kiezel zit maar das dan alleen als ik t ook voel steken heel vaag
@ all : Chamed ,als je woensdag negatief test is de kjans er dat je in de Big Apple vruchtbaar bent ,lekker ontspannen op reis beebje maken? Steekjes had ik ook.. Sammie ,hoe gaat het met je ondertussen ,heb gezien dat je een leuke groep bent tegengekomen! Zen ,proficiat en op naar een mooie duidelijke test de komende dagen! Rimar ,je bent zo lief en rustig en ben met je eens als je je niet goed voeld er zijn meiden die elkander beter verstaan en dat doet deugd als het tegenzit! Miran ,leuk een fietsje!Vroeger had ik zo'n kralen voor tussen de spaken te steken heerlijk zo fleurig! Peet ,ik heb geen benul van dat soort zaken als sauna enz ,anders vroedvrouw hier op de site vragen? Mystik heb zeer zeer licht posi getest met LF 11 dus ik weet niet? Oooooooh *zwijmeld*bij de wieg zie zoiets ook graag! Ben al aan't neuzen geweest 2dehands Ik ga pannekoeken bakken voor de kids ,tot seffes!
mmm.. lekker pannekoeken lilalien!! wij hebben even een broodje gegeten, straks kleine op bed en dan weer naar de sportschool....moet nog wat zin krijgen,maargoed het is voor een heel goed doel...hahaha liefs en alvast een fijne avond mocht ik jullie niet meer spreken!
haloa ik ben der ook weer. wat een geteut allemaal. 2 zwangeren: gefeliciteerd. hier nog steeds op de wachtbank zo ff na het bos met hondje en dan ben ik er wel weer tot straks
nee heb liever op tijd ongesteld of een posi test na 2 dagen overtijd. morgen maar weer een test doen. dan zijn danny en ik 7 jaar samen.