Nod Maart Deel 2

Discussie in 'NOD forum' gestart door zomaar1986, 17 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee dames ik ga ook stoppen het is bijna 5 uur en dan mag ik naar huis toe, ik wens iedereen een hele fijne avond en tot morgen allemaal, doei doei

2. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

haha mja als ik echt goed gevoel heb test ik wel hoor de 27ste. maar moet ie vandaag wel springen die paasei

rimar tot morgen ergens u bent z ovrij

3. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Hey meiden,

zit ik hier nu nog alleen

4. zomaar1986

ja denk ik wel zat ik net ook haha.

druk eten koken vriend zo thuis en dan eten

5. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Yaraah :( een grote knuffel!

Ben door tv kijken ,man wat een druktemakers in huis ;)

6. zomaar1986

wat een rust hier weer haha

7. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    aaah...dikke knuf meis...

8. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    iedereen aan het eten? wij hebben het net op... restje van gisteren en wat pannekoeken... denk trouwens dat ik mijn banner nog een dag moet verzetten... het zet nog niet echt door... dan zou ik dus morgen beginnen en echt 28 dagen hebben weer nu... toch wel blij mee!

wvg, heb nog even mee gelezen... ik vind niet dat je iets verkeerds gezegd hebt hoor! mensen verwarren duidelijk met hard en streng... alhoewel ik inderdaad wel moet onderschrijven dat een kind van 7 maanden nog niet helemaal de oorzaak gevolg situatie begrijp zoals t.s. wel hoopt. Een kind van die leeftijd overziet echt niet dat als ie niet eet dat ie dan niets anders krijgt. Ook zit er natuurlijk wel heel veel verschil in kids.. de één herkend bij zijn/haar kind gewoon nogal snel of ie jengelt of echt verdrietig is... daar kun je dan je keuze in gedrag van af laten hangen... sommige mensen in het toppic halen er nogal persoonlijk info bij, waardoor de gemoederen hoog op lopen... wat betreft het stukje dat jij je zelf op de borst slaat, dat slaat echt nergens op!

9. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hi ladies.. deeltje 2 alweer!? Wat een gedoe in dat streng-zijn topic zeg, beetje jammer! Ik ga maar eens koken.. kijken of eten helpt tegen de hoofdpijn. Ben bang dat volleyballen vanavond in elk geval niet veel gaat helpen :(

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    dank je ingef.....ben ik toch niet de enige die ziet dat ze me ff gewoon persoonlijk aanspreken erover...terwijl ik dat dus helemaal niet deed...in geen enkel bericht!!

11. zomaar1986

zucht mannen...
    zit hem net beetje te verleiden voor de klus. heeft ie geen zin en gaat dom doen. ben maar gaan douche... gooide deur enzo dicht komt ie boven of kwaad ben.. euhh nee hoor. bekijk het ff. alst er op aan komt willen ze niet meer.

ga mooi vroeg naar en bekijkt het maar wacht niet op hem... ga der al vanuit dat ik na april nod ga. zucht zucht zucht

mijn zin is nu ook echt weg.

12. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    Zomaar, test verknald?

13. zomaar1986

ja van vanmiddag vanmorgen was iets lichter dan gister scheelde niet veel.

heb nu nog 1 voor morgen om te kijken of ei geweest is. weet niet of de testen van lilalien er dan zijn ivm buitenland belgied naar nederland.

zie mijn verhaal hier boven wil mannetje niet zucht en ik straks niet. moet ie heel wat doen om goed te maken. alst er op aan komt haakt ie vaak af :(

14. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Balen zomaar!! Goed-maak-sex?

Hier zojuist echt een enorme berg wit slijm in mijn slip.. :(
    Ik hoop maar dat het betekent dat er hormonaal iets aan de gang is, niet dat er weer een schimmel lekker zit te broeden..

15. zomaar1986

euhm nee . hij is nu met een kwaaie kop in bad ;) en ik ga straks lekker in bed. dus geen goed maak sex... zo net wilde hij niet dus hoeft het niet meer. zucht...

16. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ah zomaar meid, mannen toch hé...

Hier voor de verandering misselijk na mijn eten... ik snap mijn lichaam toch echt niet meer hoor

17. zomaar1986

ja idd. zolang wij maar met ons benen wijd liggen ook al hebben we geen zin.:x
    baal als een stekker ga maar gewoon van ongi uit over ongeveer 10 dagen ga ook niet eerder testen. als overtijd ben wacht ik wel 5 dagen. lichaam houd me daar vaker mee voor de gek. mits er een wonder gebeurt dat wel raak is. gloof ik niet zo in

dat heb ik af en toe ook weleens gehad en vaak na me ei. of je bent zwanger of je lichaam heeft je echt voor de gek (zoals hier te vaak)

18. Lilalien

Had ik ook een hoop ineens dan een dag niets en dan continu ,
    nu zelfs nog soms echt jakkie...

Zomaar normaal moeten die testen morgen erin liggen!
    Je centjes stonden op men rekening!Thx!

19. zomaar1986

@ yaraah morgne wel een testje doen dan?

20. Lilalien

Willen jullie mijn testen van wondfo eens zien?
    Zien jullie hoe ze van zeeeeeeeeer licht positief naar knalpositief gaan..

Deel Deze Pagina