@Sammie ik hoop op een goede fm meting voor je hoor! En dat t voor jou ook maar een keertje raak gaat mogen zijn!
Ja klopt dat is ook mede de reden dat mijn handen al een poosje jeuken, wil het voorjaar aan huis hebben/brengen
ik hoop het ook zo voor sammie...en voor jouw ook charmed....echt waar!!! Hier weer niets...voel teveel enz...weet het echt gewoon.....ga denk ik toch als ik weer ongi word ff bellen met gyn.....want ook al zegt hij moet goed komen en heb ik er wel vertrouwen in...ik heb het idee dat er iets niet goed zit...........of verstopt of te weinig na ei hormonen....want ik word al zooo snel sjaggie en echt een totale ommekeer...en al die symptomen van ongi erbij... Meiden ik moet het hier bij laten..ik ga ff met mijn papa naar de markt....kijken of ik een leuke verjaardagsjurk kan vinden voor ons meisje die niet te duur is (had een leuek gezien van mexxx...maar 54 eurotjes!!!) en dan moet er nog een shirtje en maillot bij.....enz enz enz...hahahaha...dus veeel te duur...op de markt misschien ook leuke en iets goedkoper!! Dus ik ga zo...kleine meis zit nog ff 5 minuten tubbies te kijken....en dan pak ik haar in om op de fiets te gaan!! Ik wil alvast zeggen dat jullie allemal top meiden zijn!! En ook de nieuwelingen...laat je niet afschrikken door ons....gewoon meekletsen en je valt vanzelf op je plekje!!!
Dank je wel meis. Ik hoop dat je een leuk jurkje vind voor je meisje! Ik ga hier ff afsluiten want anders gaat t niet werken merk ik alweer hahahah tot laterz!!!!!!!!
Ik ga ook weer verder, Miran veel plezier op de markt! En hopelijk slaag je voor een jurkje voor madam! Charmed, ik hoop ook echt dat jij snel aan de beurt bent! Bedankt voor het succes wensen! Iedereen een hele mooie dag vandaag!
heb je mijn pb gehad meis? want echt het gaat niet om jouw...jouw berichie beurde me op juist!! En nu ben ik weg!! doeiiiiii
Ja heb het gelezen, zal straks even reageren. En zoals ik gister al zei, je staat er niet alleen voor
zo wat een gekwek.... palou veel succes vanavond met je echo rimar morgen vrij. ik ben nu al aant genieten donderdag werken weer. krijgen echt super weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer mgwc ik begrijp volkomen wat je bedoelt!!!! kop op onze tijd komt nog @ hier huis schoon zo mezelf poetsen... vamiddag paps knippen en vanaaf nog 4 personen knippen. druk druk. mooie spaarpot voor baby prut. ben zat van die wachtbankkkkkkkkkkkk
nou hier schijnt de zon, mede de reden dat ik morgen maar een vrije dag heb ingpland, heb er nu al heel veel zin in