Nod Maart Deel 2

Discussion in 'NOD forum' started by zomaar1986, Mar 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Heb een poging gedaan tot bijlezen en ben er aardig in geslaagd..kon alleen niet onthouden tegen wie ik wat wilde zeggen dus dan maar ff zo...
    Ik zag een paar ongi's :( *knuffel voor jullie*
    En ook roze: happyhippo en leyshena gefeliciteerd!
    Eindelijk weer wat mooie kleurtjes op de lijst!

Rimar: woeiii nog een weekje!! Spannend hoor, ik tel met je mee af! (ook al ben ik nu niet veel op het forum) ;)

Paloe: succes met de echo vanavond!!!

Zomaar: hoe gaat ie met je w&p borduursel? is deze ook alweer af? Ik ben nog geen steek verder hihi :p

Hier:
    met mn vader gaat het hartstikke goed! Vanmiddag ga ik met hem mee naar het ziekenhuis voor de controle-afspraak. Even horen wat ze nou precies hebben gedaan tijdens de operatie.
    MrHeitje is ook weer thuis en vindt mijn knutsels, plantjes en lampen hartstikke mooi! (of had ik dat al eerder gepost...*krabt aan hoofd*)
    Oh wacht, ik ga er wel ff een foto van maken!

Verder gaat het hier met mn rug weer ff wat minder. Eigenlijk ging het al een hele tijd best goed en was ik aardig in balans. Alleen vorige week ff teveel werk verricht waardoor mn rug nu overbelast is, heel vervelend.. maar ik weet dat het altijd daarna weer beter gaat dus daar kijken we maar naar uit ;)
    Gisteren weer een mindfullnesstraining gehad van 3 uur..heftig maar ook heel goed om er weer ff helemaal mee bezig te zijn!

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Dit zijn de canvassen waar ik over vertelde. Op de linkse zitten fotolijstjes waar ik nog een paar mooie foto's in ga zetten :)

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Mooie lamp :p
    'S avonds geeft ie een mooi patroontje op de muur, kun je nu niet zien natuurlijk... ;)

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Is er nog wel iemand online?
    Haha, kom ik een keer spammen..is er niemand..

5. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

komt u hier maar heen. geen wolkje te bekennen zoveel zonnnnnnnnnnnnn.... zo nog ff me haar doen en dan hup na buiten whahah

6. zomaar1986

@ heitje super dat alles goed gaat met je vader top ;)

euhmm ja zeker. moet nog 1 pagina borduren van de meetlat dan is die ook af. en dan stop ik dek ik als het weer zo door blijft gaan. dan zit ik liever buiten hhaha

7. zomaar1986

anywaymooi knutselwerk toppie..

8. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee deze zijn echt leuk geworden zeg, wat ben jij creatief, dat doe ik je echt niet na hoor, helemaal leuk dit

9. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Jawel hoor, ik zie het wel, deze is ook zo leuk geworden, hierbij vergeleken zijn onze lampen maar errug saai

10. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Sinds wanneer heet ik niemand????

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Haha je stond niet meer onderin het balkje....sorry zwangere madame..zal niet te snel mn oordeel geven :p

Thanks voor de complimenten! Bijna niemand heeft het nog gezien dus was er nog wel wat onzeker over! :)

12. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Rimar: jij bent trouwens ook creatief hoor, jij kan weer andere dingen (kleding maken!) en dat kan ik weer niet :)

13. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja pas maar op hoor, hihi, die hormonen gieren door me heen, reageer tegenwoordig behoorlijk heftig, oeps, en kan en wil nog niet uitleggen waarom dat dan is:D

14. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Tja ieder heeft zijn/haar eigen kwaliteiten dat is waar, ik wil graag met babykleding beginnen maar dan moet eerst de outfit van mijn neefje klaar zijn, ook een leuke dagbesteding voor morgen, hihi

15. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Ja morgen lekker vrij las ik! Hopelijk is het dan ook zo mooi weer als nu! Erg leuk dat je je eigen babykleertjes gaat maken, super! Wel komen showen hier he!

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Heb net trouwens geregeld dat we vrijdag een belafspraak hebben met de HA voor een doorverwijzing voor het ziekenhuis...

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Ik ben er weer vandoor, even lekker mn tuintje in :)

Fijne middag allemaal! (oftewel: fijne middag Rimar want VERDER is er niemand...hihi zo goed?) :D

18. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja hoor, dat gaat helemaal goed komen, heb nog allerlei leuke stofje ervoor liggen.

En het wordt morgen bij ons ook lekker weer, droog, zon, heerlijk, misschien dat is zelfs ons bed ga verschonen, wassen en aan de lijn, dat is al eventjes geleden dat dat gebeurt is en ik vind dat altijd zo lekker ruiken als de was buiten aan de lijn heeft gehangen, met name het beddegoed.

19. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Okee, nou ben benieuwd hoor, hoop dat de HA niet al te moeilijk gaat doen, is het die van jou of die van je partner?

20. zomaar1986

dames ik ga ook. ff na ouders om hun te knippen en dan van het mooie weer genieten. mooie afleiding niet teveel met zp bezig te zijn. 1 van mijn voornemens

Share This Page