hihihi stereo wassen dus morgen? maar ik pak gewoon een tuinstoel met krukje en ga lekker relaxt achter thuis koffie drinken enzo
hahah jep zekers. mja was machine doet zijn werk wel morgen vroeg heel vroeg. moet er tegen op staan. tusse 8 en 10 zijn ze der.. ja heb tuinset al buiten en viooltjes en dergelijke gepoot whahha./
Oke, makkelijk te onthouden..Kris en jij allebei een spannende dag dan! Dank je voor het doorgeefluiken!
ja daarom kan ik het ook zo goed onthouden, hihi en graag gedaan hoor, zo doet subke toch nog een beetje mee
yep. maar jij bent een slag voor met zwanger zijn had jij btw ook wat krampen omstreeks je baarmoeder daar beneden. ik sinds vandaag (volgens calculator innesteling dag) nog nooit gehad en vet irritant
mijn symptomen verdwenen met de zwangere rondes, maar er zijn vrouwen die dit wel als een symptoom hebben, dus niet vet irritant maar wie weet iets heel anders
als je nog weet van vorige maand had ik totaal nergens last van. en nu: mijn waslijst... zere boobs (word wat minder) steekjes dan gedoe bij baarmoeder moehoeeeee pukkeltjes op de rug nooit gehad zucht. en geen kleintjes kloet'n whahah en ga er maar vanuit dat ik dus ongi word
die dagen gaan net ff te traag om zucht.... morgen nog vrij dan werken. druk weekend vriend zaterdag jarig zondag visite dan de werk weer weer pfffffffff. maar twijfel of ik de 27ste ga testen...
reactie subke Ah! Breng wat mee voor mij! En ge ziet maar.. ben er normaal iets na 8, maar ga niet lang blijven. Batterij van laptop is stuk en kan dus niet meer in de zetel gaan zitten met dat ding.. en heb geen zin om alweer op n harde stoel te gaan zitten
Ik heb vrijdag z'on steek gehad, daarna ongi gezeur in mijn buik - das nu weg... en wel gevoelige borsten... geen bloed is goed Vorige maand ervan overtuigd dat ik zwanger was... maar blijkbaar toch het ontpillen - deze maand stuk rustiger - gelukkig maar, weer bewijs dat het rotzooi is die pil. Hebben jullie daar ook z'on last van gehad? En voor diegene die al naar huis mogen... geniet van de laatste zon van vandaag jaloers!!!!!!
ja heb er een paar maand last van gehad dat ontpillen. vorige maand was het goed nergens last van. en nu weer die ellende... mja miss is het raak maar denk het nog van niet.