Nod Maart Deel 2

Discussie in 'NOD forum' gestart door zomaar1986, 17 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

sjow de was al klaar en dan zo het eten en atwt kijken en hier spieken.

straks 4 personen knippen en dan van vriendlief genieten

2. Lelle

Lelle Actief lid

22 mrt 2010
    131
    0
    0
    Femodeen - 10 jaar geslikt. Had doorvoor nooit ergens last van - altijd super regelmatig - en dat lijkt het nu ook wel weer te zijn... maar voel nu mijn ei springen en week voor NOD beginnen dingen te rommelen, te steken en mijn borsen op te zwellen.

3. zomaar1986

die ken ik niet nee. heb er 7 jaar aan gezeten. was altijd onregelmatig ongi vandaar vroeg begonnen. was na de pil ook regelmatig ongi 28 dagen. behalve in december en afgelopen maand 31/32 dagen

heb nu rondom ei ook steekjes enzo gehad. en met ovutesten 2 dagen ei gespot en geklust. nu afwachten

vorige maand ergens last van daarvoor wel steeds. en nu ook al weer last zucht zullen zien

4. zomaar1986

morge testen?

5. Djee

Djee Lid

24 mei 2008
    70
    0
    0
    Hey hallo allemaal! Wat een verhalen, jullie babbelen er oplos. Wij zijn ook weer begonnen voor ons tweede schatje. Aankomende donderdag moet ik ongesteld worden. ZOu het weer in een keer raak zijn? Je hoort vaak van niet.. Maar ik voel weer vanalles! De eisprong voelde ik gemixed met een lading misselijkheid, net als bij mijn eerste zwangerschap. Veel naar de wc en wat drukkende gevoelens rond mijn baarmoeder (onderin mijn buik dus). Oei oei oei spannend.

Is het hier al raak bij iemand? Vast wel, het is immers al eind maart! Ik heb flink wat pagina's gelezen, maar niet alles.

6. zomaar1986

er zijn inmiddels al veel zwangeren die de lijst van maart. en er zitten velen op de wachtbank nog.

succes!!!

7. Lelle

Lelle Actief lid

22 mrt 2010
    131
    0
    0
    Heb nog geen test in huis... en andere cyclussen waren net wat langer dan de laatste. Wel geklust 2dgn voor ei en 4 uur na dat ik ei begon te voelen :) Misschien morgen test halen als er niks gebeurd en dan donderdag testen....wawawaha spannend!

8. zomaar1986

kan op mijn cyclus nu ook geen peil meer trekken. miss is ie deze maand wel normaal. maar nog geen ongi krampen...

spannend dus..

9. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Lelle welkom!!

Rimar ,geniet van je dagje vrij en zongenieten!

Als vanavond niet so p tv is zit ik ook wel op't forum te snuffelen ,wilde de ramen hiet doen maar heb steken aan men schaamkant links:)
    Durf niet goed heb teveel gewandeld ,word er moe van zit nu al als een oud madammeke te doen ;)

Van het weekend gaan we zaterdag een dag maken voor ons ,echo ,uiteten om 18 uur en erna Shutters Island kijken :)

10. Lelle

Lelle Actief lid

22 mrt 2010
    131
    0
    0
    Wat is het lichaam toch een ingewikkeld iets he - maar jij schiet ook al aardig op in je cyclus... ik heb nog geen ongi krampen!

Nou ik spring zo op de motor richting huis - even de wind door mijn koppie! Fijne avond en tot hoors :)

11. zomaar1986

dat van die steken boven je schaamkant heb ik regelmatig rechts. en nog niet eens zwanger. best vreemd..

moet nog afwachten.

anyway je moet ook niet teveel doen denk aan je kleintje

12. zomaar1986

wachten tot je ei is maar ff maar naar je ongi duurt veel te lang haha

nou succes. mannetje is zo thuis dan eten dan beune en later weer trug

13. Lelle

Lelle Actief lid

22 mrt 2010
    131
    0
    0
    Thanks - zo gezellig hier - en handig...

Doe maar als een oud madammeke - het duurt 'maar' 9mnd ha ha!

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

zo daar was ik ook weer ff hihi

15. Lilalien

Dit is het boek voor de kindjes wat ik gehaald heb...
    9 maanden in de buik van mama (Standaard uitgeverij)
    8,€95 nu in afslag bij kruidvat voor 6€
    Natacha Fredin en Yves Calarnou
    Bekijk bijlage 60830

16. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wat een leuk boek lilalien

17. Lilalien

Dank je!
    Die van ons lezen graag (prenten kijken en voorlezen)maar dacht ga het kopen lag nog net 1tje en zo kan ik hun eens we de rest het gaan vertellen ook rustig het uitleggen.

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik heb mijn banner ook weer ff aangemaakt...was ook een beetje kaal zo...;)

19. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland

heitje dankje wel hoor!:D;)

hoe is het met jou?

20. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden hoest hier lekker gegeten???

Ik heb vanmiddag een heerlijk ijsje in de stad gegeten kan ik zo vrolijk van worden!

Deel Deze Pagina