Met mij is alles goed hoor, vrijdag hebben we een belafspraak met de HA over hoe en wat we verder gaan ondernemen richting het zwanger worden, spannend dus! En jij? Heb je al veel kwaaltjes?
Meiden, ik heb me banner verwijderd, elke dag kijk ik dat beessie vooruit, voor me gevoel er zo veel te veel mee bezig, zal enkel wel ovutest gebruiken om te zien hoe lang mijn cyclus ongeveer duurd en sja om te weten wanneer er geklust moet worden, maar dan zit ik niet meer zo de NOD dichterbij te kijken.
Logisch hoor! Het kan inderdaad helpen om dat ding weg te halen....ik tuur me de laatste weken in mijn cyclus er ook suf op..
tja... ik ben nu ook vreselijk zat van die wachtbank. komt een tijd dat ik ook geen banner gebruik meer..
Oh mag ik ook een beetje? Alleen wel eentje die na een half uurtje weer loslaat...dan moet ik weer weg.
Niet getreurd, over een paar dagen schuif ik bij je aan en dan gaan we op de roze achterbank de lente door touren! En dan na een paar dagen schop ik je uit de roze auto, zo naar de bevallingslijst toe
hopelijk samen ja op de rose wolk. neemt mystik en charmed ook mee dan hoor. wel in de aanhanger natuurlijk